رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خبر داد؛

را‌ه‌اندازی قرارگاه جهادی در مناطق زلزله‌زده هرمزگان

سردار «زهرایی» با اشاره به حادثه زلزله غرب استان هرمزگان گفت: قرارگاه جهادی در مناطق زلزله‌زده به منظور خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی واکنش سریع و تخصصی راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۵۳۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰ - 02July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به حادثه زلزله غرب استان هرمزگان، اظهار داشت: قرارگاه جهادی در این مناطق به منظور خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی واکنش سریع و تخصصی راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به تجربه بسیج برای انجام کار قرارگاهی، افزود: به منظور هماهنگی بین دستگاهی و عدم موازی کاری و انسجام در خدمت‌رسانی در مناطق زلزله‌زده این مدل رفتاری قرارگاهی در امداد و نجات بسیار موثر است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: این قرارگاه با توجه به میزان نیاز خدمت‌رسانی در دو سطح استانی و منطقه‌ای با حضور گروه‌های جهادی استان هرمزگان و استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، کرمان، یزد، کهگیلویه و بویراحمد ورود خواهند کرد.

زهرایی عنوان کرد: بسیج سازندگی و گروه های جهادی غرب استان در شهرستان های هرمزگان، بندرخمیر، بندرلنگه و سایر شهرستان ها با تمامی امکانات و تجهیزات خود در حال خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستند.

وی ضمن تسلیت به خانواده های عزادار و نیز آرزوی سلامتی برای آسیب دیده گان این حادثه، اضافه کرد: گروه های جهادی، بسیج و سپاه تا بازگشت کامل آرامش و فراهم شدن شرایط زندگی در کنار این هموطنان عزیز خواهند ماند.

انتهای پیام/ ک

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار