پیام تسلیت مسئول ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح؛

صلابت و نجابت مادران شهدا برای تمام بانوان این سرزمین بهترین الگوست

سرتیپ شریفی با صدور پیامی درگذشت مادر شهید «محمد بابایی» را تسلیت گفت و صلابت و نجابت مادران شهدا را برای تمام بانوان بهترین الگو معرفی کرد.
کد خبر: ۵۳۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ - 02July 2022

پیام تسلیت مسئول ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح در پی درگذشت مادر شهید باباییبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرتیپ دوم پاسدار «ابوالقاسم شریفی» مسئول ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح طی پیامی درگذشت «سبا بابایی» (کونیکو یامامورا) مادر ژاپنی شهید دفاع مقدس «محمد بابایی» را تسلیت گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

«انالله و انا الیه راجعون

«در جنگ تحمیلی اگر مادران شهیدان ایمان، صبر، ایستادگی، معرفت و روشن‌بینی خود در قبال ضایعات جنگ و فداکاری‌های جوانان و مردان را نشان نمی‌دادند، جنگ پیروز نمی‌شد. اگر مادران و همسران شهدا بی صبری نشان می‌دادند، شوق جهاد در راه خدا و شهادت در دل مرد‌ها می‌خشکید؛ این‌گونه نمی‌جوشید؛ این‌گونه به جامعه طراوت نمی‌داد. امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی)»

صلابت و نجابت مادران شهدا برای تمام بانوان این سرزمین بهترین الگو می‌باشد، مادران مؤمنه شهداء عزیزترین هستی خود را در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع)، در راه دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کرده و صبر و شکیبایی اختیار نمودند.

اینجانب درگذشت این بانوی مومنه «سبا بابایی» والده معزز شهید والامقام «محمد بابایی» که عمر شریف خود را در راه اسلام و اعتلای ارزش‌های انقلاب اسلامی با فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی متنوع و اثرگذار صرف نمود را به عموم مردم شریف ایران و به خانواده گرامی ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه مغفوره رحمت واسعه و همجواری با فرزند شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌نمایم.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار