امام خامنه‌ای در دیدار جمعی از جانبازان قطع نخاعی و بالای ۷۰ درصد:

جانبازان گویای جنایات قدرت‌های حامی صدام هستند

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: جانبازان، از یک طرف گویای جنایات قدرت‌هایی هستند که از صدام حمایت کردند و از طرف دیگر نشان‌دهنده عظمت و بزرگواری امام راحل(ره) و انقلابی هستند که توانست چنین انسان‌های والامقامی را تربیت کند و به جبهه‌ها بفرستد.
کد خبر: ۵۳۲۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ - 20September 2015

جانبازان گویای جنایات قدرت‌های حامی صدام هستند

به گزارش دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاعرسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیتالله خامنهای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) و در آستانه هفته دفاع مقدس، به مدت دو ساعت و نیم، با جمعی از جانبازان قطع نخاع و جانبازان بالای هفتاد درصد که  همزمان چشمان و یک یا دو عضو بدن خود را از دست داده اند و همچنین خانوادههای آنان، از نزدیک دیدار و در فضایی صمیمی آنان را مورد تفقد قرار دادند.

حضرت آیتالله خامنهای بعد از دیدار با جانبازان و خانوادههای آنان در سخنان کوتاهی با اشاره به رنجها و مشکلات جسمی جانبازان، اجر آنان را به دلیل این امتحان سخت، مضاعف و رو به افزایش دانستند و خاطرنشان کردند: جانبازان تابلو و تصویری از دوران ابتلاء بزرگ ملت ایران در دوران دفاع مقدس هستند و حضور آنان در جامعه، در واقع بیان حقایقی تاریخی، معرفتی، سیاسی و بینالمللی است.

ایشان تأکید کردند: جانبازان، از یک طرف گویای جنایات قدرتهایی هستند که از صدام حمایت کردند و از طرف دیگر نشاندهنده عظمت و بزرگواری امام راحل(ره) و انقلابی هستند که توانست چنین انسانهای والامقامی را تربیت کند و به جبههها بفرستد.

رهبر انقلاب اسلامی صبر همسران جانبازان و تحمل آنها بر رنج و سختی خدمت به جانبازان را ایثارگری واقعی و یک جهاد و حماسه خواندند و همسران جانبازان و فرزندان و بستگان آنان را به حفظ این ثروت عظیم معنوی و مراقبت از آن توصیه کردند.

پیش از سخنان رهبر انقلاب، حجتالاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان گزارشی از خدمات این بنیاد به ایثارگران و خانوادههای شهدا، گفت: تجلیل از ایثارگران، تجلیل از حماسهآفرینانی است که الگو شدند و در مقابل زورگویان بینالمللی راه مبارزه را به مجاهدان آموختند.

همچنین سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه نیز با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی تجلیل از جانبازان، تاکید کرد: ایثارگرانی که مدال افتخار جانبازی به گردن آویختهاند، هیچگاه مسئولیت خطیر پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را تمام شده تلقی نکرده، و با حضور در عرصههای مختلف با عزمی راسخ رسالت خود را انجام میدهند.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خادم الشهدا
|
-
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
0
0
دیدار جانباز 70% بهبهانی با رهبر معظم انقلاب + تصاویر
http://koocheyeshahid.ir/1394/06/29/post-21
نظر شما
پربیننده ها