«انصارالله» راه‌های مواصلاتی در استان تعز را بازگشایی می‌کند

جنبش انصارالله یمن از عزم خود برای بازگشایی راه‌های مواصلاتی در استان تعز، در راستای کاهش درد و رنج مردم این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۵۳۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹ - 02July 2022

«انصارالله» راه‌های مواصلاتی در استان تعز را بازگشایی می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که در نظر دارد طرح یکجانبه خود را در راستای بازگشایی راه‌های مواصلاتی در کنترل خود، در استان تعز (جنوب غربی یمن) را اجرایی کند.

سرلشکر یحیی الرزامی رئیس کمیته مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن، ضمن اعلام این خبر تاکید کرد که این تصمیم در راستای کاهش شدت بحران در این استان و بهبود شرایط مردم به طور یکجانبه اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به دیداری که در پایتخت اردن، با نماینده فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن داشته افزود: ما تصمیم داریم بر اساس مفاد طرح ملی که ارائه کرده بودیم، بلافاصله پس از بازگشت به صنعا، راه‌های مواصلاتی در کنترل انصارالله در استان تعز را بازگشایی کنیم.

رئیس کمیته مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن افزود: عدم حضور نماینده شورای ریاستی یمن (وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی) در این نشست در راستای مانع تراشی بیشتر از سوی آن‌ها در مسیر حل بحران در یمن است.

سرلشکر یحیی الرزامی شورای ریاستی یمن را به عدم جدیت در کاهش شدت بحران و درد و رنج مردم یمن در استان تعز متهم کرد و گفت: آن‌ها فقط بر اساس نیت‌های تعدی جویانه عمل کرده و اصرار دارند بدون توجه به نظرات دیگر طرف‌ها، مسیری که خودشان می‌خواهند را ادامه دهند.

گفتنی است شورای ریاستی یمن در هفته گذشته پیشنهاد دولت نجات ملی (جنبش انصارالله) را در زمینه بازگشایی راه‌های مواصلاتی در استان تعز را رد کرده بود. براین اساس نیز جنبش انصارالله تصمیم گرفته به طور یکجانبه مسیر‌های مواصلاتی که در این استان در اختیار دارد را بازگشایی کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها