ائتلاف سعودی بیش از ۶۰ بار آتش‌بس «الحدیده» را نقض کرد

ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ مرتبه آتش‌بس در استان «الحدیده» را نقض کرده است.
کد خبر: ۵۳۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱ - 27June 2022

ائتلاف سعودی بیش از ۶۰ بار آتش‌بس «الحدیده» را نقض کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، ائتلاف متجاوز سعودی همچنان به نقض گسترده آتش‌بس در الحدیده ادامه می‌دهد. سعودی‌ها در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ مرتبه آتش‌بس در الحدیده را نقض کرده‌اند.

رسانه‌های یمنی اعلام کردند که علاوه بر نقض آتش‌بس الحدیده توسط ائتلاف متجاوز سعودی، پهپاد‌های جاسوسی این رژیم به صورت گسترده در آسمان این استان به پرواز درآمدند.

این در حالی است که آتش‌بس در دیگر استان‌های یمن نیز توسط ائتلاف سعودی نقض می‌شود. پیشتر «علی القحوم» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگو با وبگاه العهد به عربستان سعودی درباره ادامه نقض آتش‌بس هشدار داد.

وی تاکید کرد: نیرو‌های مسلح یمن در برابر این تجاوزات هرگز دست بسته باقی نخواهند ماند و در پاسخ به نقض مکرر آتش بس از سوی عربستان گزینه‌های بسیاری را در اختیار دارند.

القحوم افزود: نیرو‌های مسلح یمن نوعی سلاح راهبردی را ساخته‌اند که در صورت ادامه تجاوزات امکان استفاده از آن علیه عربستان سعودی وجود دارد.

عضو دفتر سیاسی انصارالله تاکید کرد: ائتلاف تجاوز از ابتدا به آتش بس پایبند نبودند و همواره آن را نقض می‌کردند. آتش بس اساساً برای موضوعات بشردوستانه برقرار شد، اما عربستان سعودی در همه مسائل مانع تراشی کرده و از به ثمر نشستن تلاش‌های بین المللی و منطقه‌ای جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها