ائتلاف سعودی ۱۱۸ مرتبه آتش‌بس در یمن را نقض کرد

منابع یمنی از تداوم نقض آتش‌بس در این کشور از سوی ائتلاف سعودی و مزدورانش خبر دادند.
کد خبر: ۵۳۱۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶ - 28June 2022

ائتلاف سعودی ۱۱۸ مرتبه آتش بس در یمن را نقض کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، ائتلاف سعودی و مزدورانش به نقض آتش‌بس انسانی نظامی در یمن ادامه می‌دهند.

ائتلاف سعودی و مزدورانش طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۸ مرتبه آتش‌بس در یمن را نقض کردند.

یک منبع نظامی از سه مورد بمباران منازل شهروندان و مواضع نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در منطقه البرح استان تعز و یک مورد در منطقه باب غلق استان الضالع از سوی پهپاد‌های مسلح به عنوان بخشی از این موارد نقض آتش‌بس یاد کرد.

پرواز بالگرد‌های آپاچی در آسمان نجران و ۳۰ مورد پرواز پهپاد‌های جاسوسی مسلح در آسمان استان‌های مارب، تعز، الجوف، صعده، الضالع، البیضاء و جبهه‌های مرزی از دیگر موارد نقض آتش‌بس توسط ائتلاف متجاوز سعودی و مزدورانش اعلام شده است.

مزدوران سعودی نسبت به ایجاد استحکامات مرزی در تبه الطربیل در بئرباشا در استان تعز و البقاع در نجران اقدام کردند.

منبع مذکور همچنین افزود که مزدوران سعودی ۱۷ مرتبه مواضع ارتش ونیرو‌های مردمی یمن در الوادی و ملعاء در استان مارب، الجبل الاحمر در الحوامره و جبهه شرقی استان تعز، حرض در استان حجه و الملاحیظ در استان صعده را مورد بمباران توپخانه‌ای قرار دادند.

وی همچنین از بمباران شدید مواضع نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در العمود و الخوبه در جیزان خبر داد.

۶۶ مورد تیراندازی به منازل شهروندان و مواضع نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان‌های مارب، تعز، حجه، الضالع، البیضاء و جبهه‌های مرزی از دیگر موارد نقض آتش بس توسط ائتلاف سعودی و مزدورانش اعلام شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها