شهادت بانوی فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی جنایتی واضح است

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: شهادت سعدیه فرج الله بانوی اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی جنایتی همه جانبه و واضح است.
کد خبر: ۵۳۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰ - 02July 2022

شهادت بانوی فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی جنایتی واضح استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که سعدیه فرج‌الله بانوی اسیر فلسطینی صبح امروز شنبه در زندان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

امجد النجار مدیر باشگاه اسیر فلسطین در الخلیل در گفت‌وگو با روزنامه العربی الجدید اظهار داشت: این بانوی ۶۸ ساله فلسطینی در زندان دامون در بند اسارت بود. او از چندین بیماری مزمن از جمله دیابت رنج می‌برد و وضعیت خطرناکی داشت و در نهایت در نتیجه سیاست بی‌توجهی و اهمال پزشکی سازمان زندان‌های صهیونیستی به شهادت رسید. این بانوی شهید فلسطینی چند ماه پیش در نزدیکی مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل به اتهام تلاش برای حمله به نظامیان صهیونیست با سلاح سرد بازداشت شده بود و تاکنون هیچ حکمی در حق وی صادر نشده بود.

با شهادت این بانوی فلسطینی، شمار شهدای جنبش اسیر فلسطین به ۲۳۰ نفر افزایش یافت.

حماس: شهادت فرج الله، جنایتی واضح و همه جانبه است

در واکنش به شهادت این بانوی اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که شهادت سعدیه فرج الله بانوی اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی جنایتی همه جانبه و واضح است.

حازم قاسم تصریح کرد: دشمن صهیونیستی بی توجه به کهولت سن این بانوی اسیر فلسطینی، او را اسیر کرده بود که این اوح وحشی‌گری این رژیم و منطق مبتنی بر تروریسم این رژیم را می‌رساند.

قاسم اظهار داشت: شهادت این بانوی فلسطینی در زندان دامون، بیانگر حجم جنایات عامدانه دشمن صهیونیستی علیه اسرا و در پیش گرفتن سیاست اهمال پزشکی در حق اسرای بیمار است.

سخنگوی حماس عنوان کرد: این جنایت، شیوه تعامل نژادپرستانه رژیم صهیونیستی با اسرا به ویژه اسرای بیمار را نشان داد و بار دیگر ضرورت محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی در دادگاه کیفری بین‌المللی را مورد تاکید قرار داد.

حازم قاسم بیان کرد: دشمن صهیونیستی جنایات علیه بانوان فلسطینی را شدت بخشیده تا آن‌ها را از مشارکت در مبارزات ملی فلسطین بازدارد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها