سخنگوی حماس:

سفر بایدن هرگز به ادغام رژیم اشغالگر منجر نمی‌شود

قاسم با اشاره به اینکه هدف از سفر رئیس‌جمهور آمریکا به منطقه تقویت رژیم صهیونیستی است، تأکید کرد که البته این سفر سودی به حال تل‌آویو نخواهد داشت.
کد خبر: ۵۳۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷ - 16July 2022

سفر بایدن هرگز به ادغام رژیم اشغالگر منجر نمی‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حازم قاسم» سخنگوی حماس در گفت‌وگویی اظهار داشت: رژیم اشغالگر از ضعف مستمر خواه ضعف ناشی از اوضاع داخلی، اختلافات داخلی و بی‌ثباتی سیاسی و یا ضعف ناشی از افزایش قدرت مقاومت فلسطین، لبنان یا هر مقاومت در اطراف این رژیم رنج می‌برد و لذا این تلاش‌ها برای تقویت امنیت رژیم صهیونیستی هرگز موفق نخواهد بود.

سخنگوی حماس تأکید کرد که این تلاش‌ها هرگز سودی به حال رژیم اشغالگر نخواهد داشت و هرگز مشروعیتی به آن در یک وجب از خاک سرزمین فلسطین اعطا نمی‌کند و هرگز به ادغام این رژیم اشغالگر منجر نخواهد شد بلکه ملت‌های عربی و اسلامی زنده و بیدار بوده و با این روند سازشکارانه مخالفت می‌کنند.

وی افزود که ما با وجود همه تلاش‌های رژیم اشغالگر برای تقویت قدرت نظامی خود از طریق حمایت‌های آمریکا، به مقاومت و مبارزه علیه این رژیم ادامه خواهیم داد همچنانکه تقویت روابط ما با همه گروه‌های مقاومت در منطقه ادامه دارد تا مسئله فلسطین همواره زنده بماند.

قاسم درباره وظایف گروه‌های مقاومت فلسطین در خصوص سفر بایدن نیز گفت که به شکست کشاندن اهداف این سفر از طریق پافشاری بر گزینه مقاومت و مبارزه علیه رژیم اشغالگر با پایبندی به اصول مسئله فلسطین و تقویت روابط با تمامی گروه‌های مقاومت در منطقه و نیز مخالفت با روند سازش با رژیم اشغالگر و رسوا کردن سازشکاران، از وظایف اصلی گروه‌های مقاومت است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار