تداوم راه مقاومت تا زمان تحقق اهداف فلسطینیان

دبیرکل جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در سخنانی گفت: مقاومت در این کشور تا زمان نابودی رؤیا‌های رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۳۲۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ - 02July 2022

تداوم مقاومت در فلسطین تا پایان نابودی رؤیا‌های رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین سخنانی را در خصوص تداوم مقاومت در اراضی اشغالی مطرح کرد و اظهار داشت: مقاومت تا زمان تحقق اهداف فلسطینیان ادامه می‌یابد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین یادآور شد: پر واضح است که مقاومت تا زمان نابودی کامل رؤیا‌های رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطینیان ادامه خواهد یافت و متوقف نخواهد شد.

این شخصیت برجسته فلسطینی ضمن انتقاد از سازش شماری از کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی، گفت: سازش برخی کشور‌های عربی با صهیونیست‌ها درست در شرایطی رخ می‌دهد که ملت فلسطین به مقاومت در برابر این رژیم ادامه می‌دهد.

پیش از این، «فوزی برهوم» سخنگوی حماس گفته بود: روحیه مبارزه و انقلابی در صفوف جوانان کرانه باختری موج می‌زند. اهالی کرانه باختری مصمم هستند که در برابر عمل انجام شده تسلیم نشوند.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه یادآور شد: جوانان کرانه باختری نمی‌خواهند زیر یوغ سیاست‌های اشغالگران قرار گیرند. مسیر مقاومت امروز از غزه به جنین و نابلس و رام الله امتداد یافته است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار