محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی علیه اراضی سوریه توسط حماس

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز با صدور بیانیه‌ای تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به شهر طرطوس در سوریه را محکوم کرد.
کد خبر: ۵۳۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴ - 02July 2022

محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی علیه اراضی سوریه توسط حماسبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از وبگاه شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس ظهر امروز شنبه با صدور بیانیه‌ای تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به شهر طرطوس در سوریه را محکوم کرد.

در بیانیه حماس در این رابطه آمده است: حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه اراضی سوریه، اقدامی جنایتکارانه است که در ادامه روند تجاوزات توقف ناپذیر علیه ملت فلسطین و امت اسلامی قرار دارد.

جنبش حماس ضمن محکومیت شدید این اقدام، از مجامع بین المللی خواسته است که جنایات روزمره رژیم صهیونیستی که تنها به فلسطینی‌ها منحصر نمی‌شود، نادیده نگیرند و در راستای توقف آن وارد عمل شوند.

گفتنی است خبرگزاری سانا صبح امروز از تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تأسیسات غیر نظامی در شهرک حمیدیه در جنوب طرطوس خبر داد که در نتیجه آن دو شهروند سوری زخمی شدند.

این درحالی است که پیشتر نیز صهیونیست‌ها بار‌ها مناطق مختلف سوریه از جمله مناطق مسکونی را هدف تجاوز نظامی قرار داده بودند. دولت دمشق تاکنون چندین مرتبه در نام‌هایی به مقامات سازمان ملل، خواستار اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از تکرار تجاوزات نظامی صهیونیست‌ها به سوریه شده است. حمله اخیر رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی دمشق نیز به توقف فعالیت‌ها در این فرودگاه منجر شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار