فرماندار ویژه چابهار:

بزرگترین ناقص حقوق بشر در دنیا خود آمریکا است

«سپاهی» گفت: آمریکا در طول تاریخ دست به جنایت‌های وحشتناکی زده است؛ در حالی که دم از حقوق بشر می‌زند، اما اقدامات آن‌ها ضد حقوق بشر است.
کد خبر: ۵۳۲۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴ - 02July 2022

بزرگترین ناقص حقوق بشر در دنیا خود آمریکااستبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «جواد سپاهی» فرماندار ویژه چابهار به مناسبت روز افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: ۱۲ تیر در سال ۱۳۶۷ یکی از جنایتهای آمریکا در حق ملت ایران روی داد و ناو آمریکایی، هواپیمای مسافربری را هدف قرار داد و جمع زیادی از سرنشینانی که ایرانی و غیر ایرانی بودند، به شهادت رسیدند.

وی افزود: آمریکا از شهریور ۱۳۵۹ دارایی های ایران را مسدود کرده و از همان زمان باعث جنایت های وحشتناکی شده است؛ در حالی که دم از حقوق بشر می زنند اما اقدامات آنها ضد حقوق بشر است.

سپاهی عنوان کرد: اولین کشوری که در دنیا از سلاح هسته ای استفاده کرد، آمریکا بود که برعلیه ژاپنی ها به کار گرفت اما رسانه هایی که در اختیار دارند، نمی خواهند نقاط ضعف و جنایت های آنها را افشا کنند و این جنایت ها مسکوت مانده است.

فرماندار ویژه چابهار ادامه داد: آمریکا تا کنون ۶۲ کودتای موفق در سطح دنیا داشته است که کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ در دولت مصدق نمونه‌ای از آنها است.

وی تصریح کرد: افکار عمومی ملت ما نباید در برابر تبلیغات مزدورانه آنها فریب بخورد. تحریم های ناجوانمردانه ای که علیه ما انجام می دهند، همه حکایت از نقص حقوق بشر در این کشور است.

فرماندار ویژه چابهار با بیان اینکه یکی از جنایت های آنان ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بوده است، گفت: وظیفه ما است که دشمن را بشناسیم و در برابر تبلیغات فراگیری که دارند، فریب زیبایی الفاظ آنها را نخوریم. دشمن، دشمن است و هیچگاه دلسوز ما نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار