وصیت‌نامه شهید «محمدجواد اصغری گرچی»:

همیشه مطیع و حامی ولایت فقیه باشید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «محمدجواد اصغری گرچی» آمده است: همیشه مطیع و حامی ولایت فقیه باشید که اطاعت از ولی فقیه اطاعت از امام زمان (عج) و پیروی از حضرت مهدی (عج) اطاعت از رسول خدا است.
کد خبر: ۵۳۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳ - 02July 2022

همیشه مطیع و حامی ولایت فقیه باشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«محمدجواد اصغری گرجی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «بهشهر» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«محمدجواد اصغری گرجی» فرزند «علی اصغر» یازدهم تیر ۱۳۴۹ در بهشهر به دنیا آمد و در تاریخ چهارم خرداد ۱۳۶۷ در شلمچه به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

از برادران و خواهران عزیزم معذرت می‌خواهم و انتظار دارم برادرانم با گرفتن اسلحه‌ام و خواهرانم با حفظ حجابشان راهم را ادامه دهند و شما امت حزب الله هرگز امام عزیزمان را تنها نگذارید همیشه مطیع و حامی ولایت فقیه باشید که اطاعت از ولی فقیه اطاعت از امام زمان و پیروی از حضرت مهدی اطاعت از رسول خدا است.

امت همیشه در صحنه بسیج را خالی نکنید تا از دبیرستان بسیج فارغ التحصیل نشوید نمی‌توانید به دانشگاه جبهه راه پیدا کنید امروز جبهه رفتن و دفاع از سنگر اسلام بر هر مسلمان و هر فرد آزاده‌ای واجب است و فردا در پیشگاه باری‌تعالی هیچ بهانه‌ای نخواهید داشت. امت همیشه در صحنه حضورتان را در صحنه حفظ کنید و با اتحاد و همبستگی بر دشمن بتازید. از تفرقه و دو دستگی بپرهیزید و نگذارید میان صفوف بهم پیوسته‌تان خلائی ایجاد شود که دشمن از همان خلاء وارد می‌شود سعی کنید جاذبه‌تان در حد اعلی و دافعه‌تان در حد ضرورت باشد تقوی را در همۀ مراحل زندگی حفظ کنید و لحظه‌ای از یاد خدا غافل نشوید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار