مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان آذربایجان غربی:

نفرات برتر مسابقه کتابخوانی «چهل یاس ماندگار» مشخص شد

«سپهری» گفت: اسامی برندگان مسابقات کتابخوانی کتاب «چهل یاس ماندگار» اعلام شد.
کد خبر: ۵۳۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷ - 03July 2022

نفرات برتر مسابقه کتابخوانی «چهل یاس ماندگار» مشخص شد

«لیلا سپهری» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه اظهار داشت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر (سوم خرداد) مسابقه کتابخوانی با موضوع کتاب دفاع مقدس به همت معاونت حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان برگزار شد که مورد توجه و استقبال مخاطبان بسیاری در سطح استان و حتی کشور قرار گرفت.

وی افزود: این مسابقه کتابخوانی از محتوای کتاب «چهل یاس ماندگار» برگزار شد که سال 1400 توسط معاونت نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان آذربایجان غربی به چاپ رسیده است.

سپهری گفت: این کتاب که به قلم «ژیلا مرادی» و «لیلا سپهری» نوشته شده است مجموعه خاطرات چهل نفر از بانوان ایثار گر و فعال استان در عرصه دفاع مقدس را به تصویر کشیده است.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان آذربایجان غربی تعداد شرکت کنندگان در این مسابقه را 212 نفر عنوان کرد و بیان داشت:  از این تعداد 10 نفر به عنوان نفرات برتر این مسابقه معرفی شدند که با اهدای جوایز نقدی از آنها تجلیل بعمل خواهد آمد.

سپهری گفت: «مهسا مولودی»، «کلثوم تردست»، «هثمن مینایی»، «علیرضا بهداروندی»، «سیامک ادریسی»، «هدایت ملازاده»، «رضا بحرانی»، «مهدیه علیصوقی» و «امیر عبادی» اسامی نفرات برتر این مسابقه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار