استاندار خراسان جنوبی:

آمریکا به اضمحلال و نابودی نزدیک‌تر می‌شود

«قناعت» گفت: امروز آمریکا به اضمحلال و نابودی نزدیک‌تر می‌شود و ترس و ‌وحشت سراسر آمریکا را گرفته و خون مردم مظلوم کشورهای جهان سوم دامن‌گیر آمریکا شده است و در آینده نزدیک شاهد فروپاشی آمریکا خواهیم بود.
کد خبر: ۵۳۲۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵ - 03July 2022

آمریکا به اضمحلال و نابودی نزدیکتر می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی امروز (یک‌شنبه) در یادواره شهدای ترور خراسان جنوبی، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه بزرگترین دشمن بشر و حقوق بشر شیطان بزرگ آمریکاست، اظهار داشت: جنایات استکبار در اقصی‌نقاط دنیا و در قرون مختلف مشاهده می‌شود.

وی بیان داشت: یکی از بزرگترین دشمنان بشریت نظام سلطه است و امروز بی‌اعتناترین سیاستمداران دنیا به حقوق بشر نیز همین‌هایی هستند که مدیریت کشور‌های غربی را بر عهده دارند و این کشور‌ها اعتقادی به حقوق بشر انسان و انسانیت ندارند و فقط به پول و زور اعتقاد دارند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اقدامات تروریستی و کشتن مردم یمن، عراق، لبنان و سوریه نمونه‌ای از جنایات نظام سلطه است، افزود: سوءقصد به جان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، بمب‌گذاری در حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران نظام، بمباران مردم سردشت، شهادت آیت‌الله صدوقی و شلیک مستقیم موشک آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران، از مهم‌ترین مصادیق جنایات آمریکاست.

قناعت تصریح کرد: امروز آمریکا به اضمحلال و نابودی نزدیک‌تر می‌شود و ترس و وحشت سراسر آمریکا را گرفته و خون مردم مظلوم کشور‌های جهان سوم دامن‌گیر آمریکا شده است و در آینده نزدیک شاهد فروپاشی آمریکا خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه از هم پاشیدن آمریکا از داخل بسیار نزدیک است، تبیین کرد: نظام لیبرال دموکراسی آمریکا به آخر خط رسیده و اینکه هر روز در آمریکا اختلاس، قتل، زورگویی و فاصله طبقاتی فراوان می‌شود، این کشور را در حال اضمحلال قرار داده و جهان امروز انقلاب اسلامی را الگوی خود کرده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه شهادت در راه خدا از قداست و اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: شهادت فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به معشوق و کسب بالاترین نیکی‌هاست.

قناعت تصریح کرد: از ۳۰۰ ماهواره جهان ۱۱۷ ماهواره به شکل فارسی زبان علیه آرمان‌های انقلاب کار می‌کنند و اکنون یکی از وظایف سنگین ما که رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن به عنوان جهاد تبیین یاد می‌کنند، روشنگری است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد امید در بین جوانان و ملت از وظایف ماست و جراحی اقتصادی را هم که پشت سر بگذاریم، در جنگ اقتصادی هم بر دشمن پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار