مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران:

افشای حقوق بشر آمریکایی از مصادیق «جهاد تبیین» است

«نریمانی» افشای حقوق بشر آمریکایی را از مصادیق جهاد تبیین دانست و گفت: نگاه تدبیرگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی در نام‌گذاری هفته حقوق بشر آمریکایی، از مصادیق عینی جهاد تبیین است.
کد خبر: ۵۳۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳ - 03July 2022

وجود ۱۶ هزار شهید ترور در سطح کشور/ پرداختن به حقوق بشر آمریکایی از مصادیق «جهاد تبیین» استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «رحیم نریمانی» مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در یادواره شهدای ترور خراسان جنوبی، اظهار داشت: در سطح کشور حدود 17 هزار شهید ترور داریم که به صراحت ایادی آن پس از ترور اعلام می‌کنند که کار آن‌ها بوده که این موضوع از مصادیق نقض حقوق بشر است.

وی بیان داشت: یکی از مظلومیت‌های کشور ما، این است که در عین حال که ما قربانی ترور بودیم، در دنیا با استفاده از قدرت و جنگ رسانه‌ای که دارند، ما را به عنوان حامیان تروریسم بیان می‌کنند؛ در حالی که تاریخ ما پر از مظلومیت و قربانیان ترور است.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد: در کشور ما ۱۷ هزار زن شهیده، آزاده و جانباز وجود دارد که نشان می‌دهد زنان ما همدوش و همراه با مردان، نه‌تنها در پشت جبهه، بلکه در پیشخوان جبهه از کیان انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند.

نریمانی وجود ۴۳ هزار آزاده و ۵۶۰ هزار جانباز در کشور را یک قدرت و سرمایه اجتماعی بی‌بدیل فرهنگی دانست و متذکر شد: امیدواریم بتوانیم در دولت مردمی زمینه استفاده از ظرفیت ایثارگران در حوزه آبادانی کشور را شاهد باشیم.

وی با اعلام اینکه بیش از ۲۷۰ هزار پرونده فرهنگی از شهدا به یادگار مانده است، تصریح کرد: این یادگار باید نسل به نسل ترویج شود؛ زیرا در بیانیه گام دوم انقلاب در قالب توسعه فردی و تمدن نوین اسلامی، یکی از پایه‌های اصیل آن ترویج روحیه ایثار و شهادت است.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه در مکتب اسلام همواره به خلیفة‌الله بودن انسان اشاره شده و فلسفه حقوق بشر در بطن اسلام است، گفت: تمام سازمان‌های حقوق بشری آمریکا خودساخته است و در دوران ریاست جمهوری ترامپ خیلی از این سازمان‌ها به مشکل مالی خوردند و یکی از اعمال‌های استعمار نوین را حقوق بشر دروغین‌شان قرار دادند.

نریمانی افزود: نگاه استکبار جهانی به کشور‌های غرب آسیا به دلیل سرمایه‌های زیرزمینی که داشتند، همواره غارت بوده که استفاده از کلمه حقوق بشر به عنوان ابزار مورد استفاده آن‌ها قرار می‌گرفته است.

وی افشای حقوق بشر آمریکایی را از مصادیق جهاد تبیین دانست و خاطرنشان کرد: نگاه تدبیرگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی در نام‌گذاری هفته حقوق بشر آمریکایی، از مصادیق عینی جهاد تبیین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها