قائم مقام کمیته امداد:

۵۰۰ هزار شغل توسط کمیته امداد طی سال‌جاری ایجاد می شود

خاکسار با اشاره به اینکه کارآفرینی یکی از مهمترین سیاست‎ها در راستای توانمندسازی مددجویان بوده است، گفت: طی سال جاری ۵۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۵۳۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰ - 03July 2022

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «مصطفی خاکسار» قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد کرمان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان دومین نهادی که به دستور امام راحل تشکیل شد در راستای حمایت از محرومان و کمک به این افراد فعالیت می‌کند و این نشان از توجه امام خمینی (ره) به محرومیت زدایی و حمایت از محرومان است.

خاکسار تصریح کرد: در کنار حمایت یکی از سیاست‌های ما توانمندسازی است و در همین راستا در سال جاری ۳۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در راستای حمایت از کارآفرینان و تولید شغل اختصاص یافته است که تولید ۵۰۰ هزار شغل از این محل طی سال جاری در دستور کار قرار دارد.

وی کمیته امداد را پرچمدار کمک به محرومان دانست و افزود: در این راستا باید از هم راهی و همدلی مردم و خیران هم قدردانی کرد.

قائم مقام کمیته امداد یکی از سیاستهای کمیته امداد را نخبه پروری به خصوص در بین دانش آموزان و دانشجویان دانست و گفت: تنها در این بخش ما ۷۵۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار داده‌ایم که همین افراد آینه داران کشور خواهند شد.

خاکسار با اشاره به سیاست‌های دولت در زمینه محرومیت‌زدایی گفت: همراهی و همراهی همه بخش‌ها و دستگاه‌ها در محرومیت‌زدایی بسیار مهم است و در این راستا باید به سمت توانمندسازی این افراد حرکت کنیم که اشتغالزایی از مهمترین مأموریت‌ها است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار