معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

دانشجویان جهادی و انقلابی بودن را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند

«انباردار» گفت: بسیج موتور محرکه جامعه و نماد مطالبه‌گری است و دانشجویان باید جهادی و انقلابی بودن را سرلوحه برنامه‌ریزی‌ خود در فعالیتهای دانشجویی قرار دهند.
کد خبر: ۵۳۲۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵ - 03July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، «محمدحسین انباردار» معاون امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز ۱۲ تیرماه در مراسم تودیع و معارفه مسئول سابق و جدید بسیج دانشجویی این دانشگاه با بیان اینکه بسیج موتور محرکه جامعه و نماد مطالبه‌گری است از دانشجویان خواست جهادی و انقلابی بودن را سرلوحه برنامه‌ریزی‌های خود در فعالیتهای دانشجویی قرار دهند.

وی بسیج دانشجویی را نهادی اصیل و ریشه‌دار دارای پشتوانه مردمی مبتنی بر خاستگاه فرهنگی اسلامی دارای نیروهای فرهیخته و مستعد دانست و افزود: هرگاه برنامه‌ای با کمک این نهاد و تشکیلات سیاسی فرهنگی انجام شده کارها با سرعت و کیفیت بالایی پیش رفته است.

معاون امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن برشمردن ظرفیت عظیم بسیج دانشجویی در جریان‌سازی‌های فرهنگی و بسترسازی مناسب برای ریل‌گذاری‌های بلندمدت از دانشجویان خواست با عضویت در این نهاد از طرفیت ویژه آن بهره ببرند.

انباردار کادرسازی و تربیت نیرو را یکی از وظایف اساسی و اهداف اصلی تشکل‌های دانشجویی دانست و افزود:  جامعه دانشگاهی به ویژه دانشجویان جدیدالورود باید با این نهاد آشنا شده با مهارت آموزی و کسب تجربه در آن وارد جامعه شوند.

وی ابراز امیدواری کرد این کادرسازی و تربیت نیرو همچنان مورد توجه بسیج دانشجویی باشد و قوای بیشتری صرف آن شود.

در پایان این مراسم از زحمات آرین پورزال، مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تقدیر و حسین ناطقی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه جایگزین وی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها