معاون اداره‌کل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش خبر داد؛

آذربایجان شرقی؛ میزبان بزرگ‌ترین رویداد قرآنی دانش‌آموزی کشور

«مهدوی‌خواه» با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری قرآن و عترت در تبریز، گفت: آذربایجان شرقی میزبان بزرگ‌ترین رویداد قرآنی دانش‌آموزی کشور است که بسیار پرمخاطب بوده و با حضور برجسته‌ترین حافظان کلام وحی برگزار می‌شود.  
کد خبر: ۵۳۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹ - 04July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «علی مهدوی‌خواه» معاون قرآن و عترت اداره‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، امروز (دوشنبه) در جلسه ستاد قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: قرآن پاداش اخروی و دنیوی فراوانی دارد و از خداوند متعال خواهانیم برای کسانی که به‌صورت جهادی برای جوانان در راستای قرآن گام برمی‌دارند، بهترین پاداش‌ها اندوخته شود.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات قرآن فرآیندی تربیتی است و این مسابقات در کشور در بالاترین سطح استاندارد آن قرار دارد. باید تلاش کنیم دانش‌آموزان با محبوبیت و علاقه در این مسابقات شرکت داشته باشند که این امر، کاری بسیار بزرگ است.

«مهدوی‌خواه» با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری قرآن و عترت در تبریز، گفت: آذربایجان شرقی میزبان بزرگ‌ترین رویداد کشور است که بسیار پرمخاطب بوده و با حضور برجسته‌ترین حافظان کلام وحی برگزار می‌شود.

وی افزود: مدتی بود که این مسابقات را به‌صورت مجازی برگزار می‌کردیم و از نعمت فیض از حضور دانش‌آموزان محروم بودیم. قطعا دانش‌آموزانی که به بهانه مسابقات قرآنی و ثمره تلاش‌های خود می‌توانند در تبریز حضور داشته باشند، بسیار خرسند خواهد بود.

معاون اداره‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه داشتن اعتقاد به قرآن سرمایه‌ای است که به پشتوانه آن می‌توان قدم‌های بزرگی را برداشت، گفت: باید تلاش کنیم بهره‌برداری از این مسابقات بسیار وسیع باشد که در این راستا همکاران روابط عمومی و کمیته مستندسازی نقش بسیار به‌سزایی دارند.

«مهدوی‌خواه» ادامه داد: بایستی تلاش کنیم با درک اهمیت مخاطبین، زمینه تکریم از شرکت‌کنندگان را فراهم سازیم و از آن‌ها به نحو احسن میزبانی کنیم. اهمیت زمان‌بندی مسابقات بسیار حائز اهمیت است، امسال ما برای چهلمین سال این مسابقات را برگزار می‌کنیم و انتظار می‌رود کیفیت این چندین سال را به اجرا بگذاریم.

وی افزود: همه همکاران استانی باید در جریان فعالیت‌های قرآنی قرار گیرند تا در ادامه کار همراهی بیش‌تری داشته باشند. نشاط افزایی در مسابقات باید در صدر فعالیت‌ها قرار گیرد و لذا انعکاس بازخورد مخاطبان نیز می‌تواند در برگزاری هرچه بهتر این برنامه کمک شایانی کند و در این راستا باید نمودار‌های ارزیابی را مورد توجه قرار دهیم تا از کمیت و کیفیت اجرای مسابقه بهترین آگاهی را داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها