رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

حرکت به سوی دانش‌بنیان بودن می‌تواند مشکلات تهران را کاهش دهد

چمران با بیان اینکه شهر تهران برای پیشرفت، بهبود و حرکت از امکانات زیادی برخوردار است، گفت: حرکت به سوی دانش‌بنیان بودن می‌تواند مشکلات تهران را کاهش دهد.
کد خبر: ۵۳۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷ - 04July 2022

حرکت به سوی دانش‌بنیان بودن می‌تواند مشکلات تهران را کاهش دهدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه آلودگی، ترافیک و وجود بافت فرسوده ازجمله مشکلات شهر تهران محسوب می‌شود، اظهار داشت: تهران در دو سده اخیر به این شکل درآمده است و تهران در گذشته شهری سرسبز و دارای باغ‌های بزرگ بود.

وی ادامه داد: امروز با گسترش جمعیت و شلوغی شهر کمتر شاهد باغ‌ها هستیم.

چمران گفت: وجود آثار تاریخی، خانه‌های قدیمی با معماری مختلف فرصت‌های خوبی در حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: شهر تهران برای پیشرفت، بهبود و حرکت از امکانات زیادی برخوردار است؛ تهران در جایی قرار گرفته که به فاصله ۳۰ کیلومتری آن در شمال کوه و برف است و جنوب آب کویر است که کمتر از این موضوع استفاده شده است.

چمران با اشاره به اینکه امروز دانشگاه‌های ما به جایی رسیدند که از لحاظ علمی چیزی کم ندارند، گفت: حرکت به سوی دانش بنیان بودن می‌تواند مشکلات تهران را کاهش دهد.

وی گفت: تهران آماده تبادل تجربیات با کشور‌های خواهرخوانده است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها