رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

انقلاب اسلامی برگرفته از قیام عاشورا است

چمران گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از قیام عاشورا است و هیئت‌های مذهبی و مردم متدین با قیام خود رژیم طاغوت را شکست دادند.
کد خبر: ۵۳۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹ - 31July 2022

انقلاب اسلامی برگرفته از قیام عاشورا استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در هشتاد و دومین جلسه شورا با گرامیداشت فرارسیدن ایام محرم، اظهار داشت: امروز آزادگان جهان راه امام حسین (ع) را انتخاب کرده‌اند و در مقابل ظلم و کفر مقابله می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما هر چه داریم از عاشوراست، گفت: اگر امروز اسلام باقی مانده و معرفی شده از عاشورا است و هر چقدر جلو می‌رود بر عاشقان او افزوده می‌شود.

چمران افزود: انقلاب اسلامی برگرفته از قیام عاشورا است و هیئت‌های مذهبی و مردم متدین با قیام خود رژیم طاغوت را شکست دادند.

وی با گرامی‌داشت ۹ مرداد روز اهدای خون خاطرنشان کرد: اهداء خون در کشور ما با توجه به روحیه ایثارگری و فداکاری مردم از جایگاه والایی برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بارش‌های شدید در کشور و منطقه خاطرنشان کرد: در کشور ما بیش از ۶۰ نفر در این حوادث جان باختند و همه ما متاسف هستیم.

وی اضافه کرد: در استان تهران هم نیز آنچه مهم‌تر بود امامزاده داوود بود که متاسفانه در شش سال گذشته هم شاهد سیل دیگری بودیم.

چمران اظهار داشت: پس از وقوع سیل شهرداری تهران از ساعات اولیه وارد میدان شد و نیرو‌های امدادی و امکانات در کوتاه‌ترین زمان با همکاری شهرداری مناطق به امامزاده داوود اعزام شدند.

وی گفت: هم اکنون هزار نفر از نیرو‌های شهرداری و ۵۰۰ نفر از نیرو‌های فضای سبز برای ارائه خدمات در امامزاده داوود حضور دارند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار