فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری:

رسانه و اهالی قلم نقش پررنگی در «جهاد تبیین» دارند

سردار «اکبری» گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص «جهاد تبیین» یکی از موضوعات بسیار مهم امروز و نقش رسانه در این جهاد بسیار پررنگ است.
کد خبر: ۵۳۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹ - 04July 2022

رسانه و اهالی قلم نقش پررنگی در جهاد تبیین دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز (دوشنبه) در دیدار با خانواده شهید «وهاب شهرانی کرانی» تنها شهید عرصه رسانه استان و رونمایی از پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که به‌مناسبت روز قلم انجام شد، اظهار داشت: شهید «وهاب شهرانی کرانی» در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه رسانه فعالیت‌های بسیار ارزشمندی داشت و هرکجا که نیاز بود حضور پیدا کرده و مسئولیت‌های بسیاری را در این حوزه برعهده داشت.

اکبری با اشاره به روز قلم، تصریح کرد: سال ۱۳۸۱ روز قلم مصوب شد و در تقویم ایران نیز ۱۴ تیر با عنوان روز قلم به ثبت رسید. در قرآن کریم نیز سوره‌ای به نام «قلم» و همراه با قسم به قلم و آنچه که می‌نویسد وجود دارد و این نشان‌دهنده اهمیت این موضوع است.

وی ادامه داد: امروز یکی از رسالت‌های مهم اهل رسانه، این است که آن‌چه به رهبری امام راحل در انقلاب اسلامی شکل گرفت و درحقیقت تمامی حقایق را بنویسند و مکتوب کنند تا ماندگار شود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) عنوان کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص «جهاد تبیین» یکی از موضوعات بسیار مهم امروز و نقش رسانه در این جهاد بسیار پررنگ است.

وی اضافه کرد: مجموعه بسیج و به ویژه بسیج رسانه سپاه قمربنی هاشم (ع) آمادگی دارد تا از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای موجود در چهارمحال و بختیاری بهره‌مند شود و برای امیدآفرینی در جامعه تلاش کند که یکی از ضرورت‌های امروز کشور است؛ چراکه افرادی وجود دارند که به دنبال گسترش ناامیدی در جامعه کشور هستند و مجموعه رسانه و افراد اهل قلم باید با بیان حقایق و تلاش‌های موجود در انقلاب اسلامی با این افراد مقابله کنند و سعی در امیدآفرینی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار