نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

آحاد مردم باید رسانه‌ای برای بیان حقایق انقلاب اسلامی باشند

حجت‌الاسلام «نکونام» گفت: رسانه‌ای بودن آحاد جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است؛ یعنی هرکدام از آحاد جامعه باید رسانه و زبان انقلاب اسلامی، فرهنگ شهدایی، آرمان‌های بلند امام و... باشند و این موضوع یک تکلیف فردی است.
کد خبر: ۵۳۲۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹ - 04July 2022

آحاد مردم باید رسانه‌ای برای بیان حقایق انقلاب اسلامی باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدعلی نکونام» نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز (دوشنبه) در دیدار با خانواده شهید «وهاب شهرانی کرانی» تنها شهید عرصه رسانه استان و رونمایی از پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که به مناسبت روز قلم انجام شد، اظهار داشت: امروز عرصه رسانه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و اجازه داده نشود رسانه و صدای بیگانگان در جامعه غالب شود و جهت‌سازی فکر جوانان و جامعه انقلاب اسلامی ایران توسط رسانه‌های استکباری انجام شود.

وی افزود: رسانه‌ای بودن آحاد جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است؛ یعنی هرکدام از آحاد جامعه باید رسانه و زبان انقلاب اسلامی، فرهنگ شهدایی، آرمان‌های بلند امام و... باشند و این موضوع یک تکلیف فردی است؛ چراکه زبان حق بودن و انجام فعالیت‌های رسانه‌ای تنها یک موضوع حکومتی نیست و تمامی افراد جامعه باید زبان حق و حقیقت باشند و آن‌ها را تبیین کنند.

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه زبان می‌تواند شمشیری در برابر دشمنان باشد، ادامه داد: برای مثال زبان مالک اشتر شمشیری برای بیان حقایق بود و علاوه بر حضور در عرصه‌های دینی از زبان رسا و گویای خود نیز برای تبیین حقیقت بهره‌مند می‌شدند و این موضوع لازمه امروز ایران است؛ چراکه با یک قتل‌عام رسانه‌ای از سوی دشمن مواجه هستیم و این افراد سعی دارند با تحریف حقایق راه شهدا را ناتمام جلوه دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: امروز دشمنان سعی دارند دوران طاغوت را به‌عنوان دوران طلایی به مردم نمایان کنند؛ درصورتی که در این دوران بیشترین ظلم مردم روا داشته شد و تمامی ثروت ایران در اختیار بیگانگان قرار گرفت و این تحریف است که با استفاده از کار‌های بزرگ رسانه‌ای انجام می‌شود و باید آحاد جامعه برای مقابله با آن برخیزند.

وی با اشاره به خدمات سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف، اضافه کرد: این نهاد ارزشمند در عرصه‌های محرومیت‌زدایی خدمات بسیاری به مردم ارائه کرده است؛ درحقیقت در تمامی دوران انقلاب اسلامی خدمات گسترده‌ای به مردم شد؛ البته برخی مشکلات اعم از موضاعات اقتصادی نیز وجود دارد؛ اما باید خدمات نیز بیان شود و این نیز وظیفه رسانه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها