دیدار استاندار کرمانشاه با خانواده شهید حمله آمریکا به هواپیمایی مسافربری

«امیری‌مقدم» با حضور در منزل شهید حمله آمریکا به هواپیمایی مسافری ایران در سال ۱۳۶۷، یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشت.
کد خبر: ۵۳۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷ - 04July 2022

دیدار استاندار کرمانشاه با خانواده شهید هواپیمایی مسافری سال ۱۳۶۷به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «بهمن امیری‌مقدم» استاندار کرمانشاه همزمان با سالروز حمله وحشیانه ناوگان دریایی آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۶۷، در منزل شهید «یدالله چشم میشی» از شهدای کرمانشاهی این جنایت حاضر شد و یاد و نام این شهید گران‌قدر را گرامی داشت.

در این دیدار که در آخرین روز هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی انجام شد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مدیرکل حوزه استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز حضور داشتند.

ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب اسلامی در ششم تیر سال ۱۳۶۰، حادثه هفتم تیر و شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از مقامات کشورمان، بمباران شیمیایی سردشت، ترور شهید کچویی رئیس زندان اوین، ترور آیت‌الله صدوقی امام جمعه یزد و عملیات تروریستی انهدام هواپیمای مسافربری ایران‌ایر بر فراز آب‌های خلیج‌فارس از جمله جنایات ضدایرانی است که در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی مرور می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها