مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

مجلس به ساماندهی یادمان شهدای گمنام اعتبارات بدهد

سردار «کوشکی» گفت: باید از اعتبارات تحت اختیار نماینده مجلس، سهمی به ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهرستان اختصاص یابد.
کد خبر: ۵۳۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱ - 04July 2022

مجلس به ساماندهی یادمان شهدای گمنام اعتبارات بدهد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس امروز (دوشنبه) در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس شهرستان خفر که با محوریت یادمان‌های شهدای خفر و شهرخاوران در سالن جلسات فرمانداری خفر برگزار شد اظهار داشت: باید از اعتبارات تحت اختیار نماینده مجلس، سهمی به ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهرستان اختصاص یابد.

 سردار کوشکی ضمن تاکید بر اهمیت حفظ و نشر ارزش‌های و آثار مربوط به دفاع مقدس اعم از زندگینامه، خاطرات، وصایا، شرح عملیاتها و رویدادهای مربوط به رزمندگان و و خانواده‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس، از رئیس شورای حفظ آثار شهرستان خفر خواست در این خصوص پیگیر باشد.

کوشکی با بیان اینکه مصوبات جلسه امروز باید در اسرع وقت عملیاتی شود اظهار داشت:  بر اساس این مصوبات باید بتن‌ریزی المان شهدای شهرستان خفر و شهر خاوران آغاز گردد و زیر ساخت آب و برق و لبه گذاری و سرویس بهداشتی در یادمان شهدای خاوران انجام شود و فضای سبز نیز در هر دو یادمان با محوریت درختان ثمرده نارنج و خرما انجام گیرد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس افزود: تنها در صورتی که یادمان شهدای گمنام شهر خاوران پیشرفت 60 درصدی داشته باشد در ایام فاطمیه توسط استان به شهر خاوران شهید اختصاص خواهد یافت.

وی از شهرداری و شورای شهر خفر درخواست کرد با هماهنگی هیأت رزمندگان اسلام ورودی و خروجی شهرستان را با تصویر شهدای شاخص مزین کنند و شورای حفظ آثار خفر نیز با الگوگیری از اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس تدوین کتاب نقش شهرستان خفر در دفاع مقدس را از طریق دانشگاه‌های آزاد و پیام نور پیگیری کند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس همچنین از فرماندار خفر خواست پیگیری های لازم را به عمل بیاورد که از اعتبارات تحت اختیار نماینده مجلس، سهمی به گلزار شهدای گمنام شهرستان اختصاص یابد.

در پایان این نشست فرماندار خفر نیز گزارشی کلی از کارهای عمرانی در هر دو پروژه یادمان شهدای خفر و خاوران ارایه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار