۲۵ فلسطینی توسط صهیونیست‌ها بازداشت شدند

نظامیان صهیونیست ۲۵ نفر از فلسطینیان را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.
کد خبر: ۵۳۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴ - 04July 2022

صهیونیست‌ها ۲۵ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری فلسطینی «وفا»، صهیونیست‌ها سه برادر به نام‌های «عبدالرحمن، محمد و حمدان حامد واوی» را در شهرک «بیت سیرا» در غرب «رام الله»، دو جوان به نام‌های «طه عرموش» و «مهند فارس» اهل شهر «بیتونیه» و «إبراهیم سمحان» از رام الله، سه شهروند به نام‌های «ابراهیم عبدالبطاط» از شهر «الظاهریة»، «حسان آدم خلیل» از شهر «بیت امر» و «جبر ربحی البدوی» از اردوگاه آوارگان «العروب» را بازداشت کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین دو اسیر فلسطینی آزادشده به نام‌های «کمال إبراهیم أبو ظریفة» را از منطقه کوهستانی شمالی و «ماهر حرب» در شرق نابلس بازداشت کردند.

این نیرو‌ها در شهر «جنین» نیز دو جوان به نام‌های «اوس عماد الشلبی» و «اسلام محمد العجاوی» از محله شرقی و «احمد ابراهیم الهریمی» (۲۶ ساله) را در روستای ابوانجیم در جنوب جنین به اسارت خود درآوردند.

نظامیان صهیونیست در عین حال، شش جوان دیگر هم به نام‌های «کرم العبید»، «خالد البراغیتی»، «أحمد العجلونی»، «صالح عبید»، «محمد داری» و «محمود داری» را در بیت المقدس، مرد جوانی به نام «محمد عدنان عبد الرحیم حسان» ۲۳ ساله را از اردوگاه نور شمس در شرق طولکرم را در حالی که در حال عبور از ایست بازرسی «شوفی شمرون» در غرب نابلس بود، بازداشت کردند.

در شهر «اسکاکا» در شرق «سلفیت» هم نیرو‌های اشغالگر چهار شهروند به نام‌های «وهمنعیم حرب» (۵۵ ساله)، «نجله فراس» (۲۵ ساله)، «زید حسام حرب» (۲۴ ساله) و «أمجد فؤاد» را به اسارت درآوردند.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها