مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر خبر داد؛

بسیج همه امکانات حمل و نقل استان بوشهر برای تسهیل سفر اربعین حسینی

«اخترشناس» گفت: همه امکانات حمل و نقل استان بوشهر برای تسهیل سفر اربعین حسینی امسال بسیج می‌شوند.
کد خبر: ۵۳۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲ - 04July 2022

بسیج همه امکانات حمل و نقل استان بوشهر برای سفر اربعین حسینیبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالکریم اخترشناس» در نشست هماهنگی طرح جابجایی زائرین اربعین حسینی با تاکید بر تعامل و همراهی شرکت‌های مسافربری استان بوشهر در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: بر اساس پیش بینی‌ها احتمالاً امسال شاهد افزایش تقاضا برای سفر اربعین حسینی خواهیم بود که با مشارکت حمل و نقل بخش مسافر همه امکانات حمل و نقلی استان برای خدمت به زائران بسیج می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: شیوه نامه و دستورالعمل‌های جدید اجرایی برای جابجایی زائران اربعین حسینی (ع) در اختیار حوزه‌های مختلف قرار گرفته است و ما بر اساس شیوه نامه ابلاغی نسبت به بهسازی محورهای مواصلاتی، تجهیز راهدارخانه‌ها و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در طول مسیر زوار اربعین اقدام خواهیم کرد.

اخترشناس افزود: دو سال ممنوعیت سفر زوار اربعین حسینی به دلیل شرایط کرونایی باعث شده، امسال احتمالاً شاهد اشتیاق بیشتری برای سفر به عتبات عالیات و اربعین حسینی باشیم که بخش حمل و نقل باید آمادگی لازم را در خود ایجاد کند.

وی تصریح کرد: تجارب ارزنده‌ای از تعامل و همراهی بخش حمل و نقل با مسئولان ستاد اربعین استان در سال‌های قبل وجود دارد که باید در اربعین پیش رو مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با تاکید بر همکاری بخش راهداری در اربعین پیش رو افزود: همه ۱۶ پایگاه راهداری و راهدارخانه‌های موجود در استان برای خدمت رسانی به زوار اربعین تجهیز می‌شوند تا در صورت نیاز زائرین حسینی از امکانات این پایگاه‌ها استفاده کنند.

وی افزود: دو موکب ویژه ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی هم از سوی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در کنار محورهای ارتباطی بر پا می‌شوند و به ارائه خدمات و پذیرایی از زائرین خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار