نماینده ولی فقیه در بوشهر:

آموزش و پرورش منظومه پیشرفت و توسعه است

«صفایی بوشهری» با بیان اینکه آموزش و پرورش منظومه پیشرفت و توسعه است گفت: راهکار مهم توسعه و پیشرفت و تعالی یک کشور توجه به حوزه آموزش و پرورش است.
کد خبر: ۵۳۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶ - 04July 2022

آموزش و پرورش منظومه پیشرفت و توسعه استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» ظهر امروز در نشست با معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با بیان اینکه آموزش و پرورش منظومه پیشرفت و توسعه است اظهار داشت: راهکار مهم توسعه و پیشرفت و تعالی یک کشور توجه به حوزه آموزش و پرورش است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر باتأکید بر توجه به زیرساخت‌ها از نظر فیزیکی و تجهیزاتی فضاهای آموزشی و کلاس‌های درس افزود: حل مشکلات سخت‌افزاری و تجهیزاتی در حوزه آموزش استان بوشهر برطرف شود.

امام جمعه بوشهر نوسازی کلاس‌های تخریبی را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: دولت انقلابی و مردمی در یک افق مشخص کلاس‌های درس تخریبی در استان نوسازی و تجهیز کند تا کلاس‌های فرسوده و تخریبی حذف شود.

صفایی بوشهری  از وجود یک هزار و 100 کلاس تخریبی در استان بوشهر خبر داد و تأکید کرد: وجود کلاس‌های درس تخریبی در پایتخت انرژی ایران قابل قبول نیست و باید در نوسازی این کلاس‌ها اقدامات عاجل صورت بگیرد.

وی بروزرسانی فضای آموزشی و تجهیزات کلاس‌های درس را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: مسئولان باید در حوزه زیرساخت‌های فیزیکی، معماری، تجهیزات و مناسب سازی مدارس و فضاهای آموزشی متناسب با نیاز دانش‌آموزان اقدام کنند.

صفایی بوشهری آموزش و پرورش قوی و کارآمد را مایه اقتدار همه جانبه کشور و عامل آفرینش تمدن دانست و بیان کرد: توجه به زیرساخت‌های آموزشی و توجه به مطالبات فرهنگیان یک ضرورت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار