برگزاری جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان جویبار + تصاویر

جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان جویبار امروز با حضور «کمال رستمعلی» فرماندار شهرستان جویبار «سید قاسم هاشمی» مسئول حفظ آثار شهرستان و مسئولین ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۲۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶ - 04July 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان جویبار امروز با حضور «کمال رستمعلی» فرماندار شهرستان جویبار «سید قاسم هاشمی» مسئول حفظ آثار شهرستان و مسئولین ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه کمال رستمعلی فرماندار شهرستان جویبار گفت: همه ما مدیون خون شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس و در امتداد آن محور مقاومت هستیم که جان خود را فدا کردند و این وظیفه بر عهده ماست و ادامه دهنده راه این عزیزان بوده و یاد و خاطرات دلاورمردان را زنده نگه داشته و ارزش‌های والای آنان را ترویج کنیم.

در ادامه جلسه هاشمی مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان با قرائت عناوین مناسبت‌هایی ملی دفاع مقدس و مقاومت سال ۱۴۰۱، بیان داشت: اینبرنامه‌ها با شعار «ما مقاوم هستیم» توسط وزارت کشور به استانداری و از استانداری به فرمانداران شهرستان‌ها و همچنین ستاد کل نیرو‌های مسلح به رده‌های نظامی و انتظامی استان اعم از نیروی انتظامی و بسیج ابلاغ شد.

وی اظهار امیدواری کرد که امسال شاهد اجرای برنامه‌های خوبی در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در شهرستان جویبار با همت ادارات و نهاد‌ها باشیم.

برگزاری جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان جویبار + تصاویر

برگزاری جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان جویبار + تصاویر

برگزاری جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان جویبار + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار