زخمی شدن چند فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به الخلیل

منابع فلسطینی از زخمی شدن چند فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در منطقه دورا در جنوب الخلیل خبر دادند.
کد خبر: ۵۳۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳ - 05July 2022

چند فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به الخلیل زخمی شدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی شامگاه دوشنبه از یورش نظامیان صهیونیست به الخلیل خبر دادند.

به دنبال درگیری‌های شامگاه دوشنبه میان فلسطینی‌ها و نظامیان صهیونیست در منطقه دورا در جنوب الخلیل چند فلسطینی زخمی شدند.

منابع محلی از زخمی شدن ۵ فلسطینی با گلوله جنگی خبر دادند. همچنین یک فلسطینی هم با گلوله پلاستیکی نظامیان صهیونیست زخمی شد.

منابع فلسطینی در عین حال گزارش دادند که در پی درگیری‌هایی که پس از یورش نظامیان اشغالگر و تفتیش خانه‌ها از سوی آن‌ها به وقوع پیوست، ده‌ها فلسطینی در پی استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگی شدند.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی از زخمی شدن یک جوان فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در منطقه ابودیس در قدس اشغالی خبر دادند.

منابع خبری اعلام کردند که این جوان فلسطینی شامگاه دوشنبه در درگیری با نظامیان صهیونیست مجروح شد.

این در حالی است که «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس پیش از این سخنانی را در خصوص درگیری‌های مسلحانه میان مبارزان مقاومت با رژیم صهیونیستی در شهر رام‌الله مطرح کرد.

وی در این خصوص گفت: روحیه مبارزه و انقلابی در صفوف جوانان کرانه باختری موج می‌زند. اهالی کرانه باختری مصمم هستند که در برابر عمل انجام شده تسلیم نشوند.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه یادآور شد: جوانان کرانه باختری نمی‌خواهند زیر یوغ سیاست‌های اشغالگران قرار گیرند. مسیر مقاومت امروز از غزه به جنین و نابلس و رام الله امتداد یافته است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار