درگیری میان نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در نابلس

در جریان یورش نظامیان صهیونیست به نابلس، درگیری گسترده‌ای میان آن‌ها و جوانان فلسطینی رخ داد.
کد خبر: ۵۲۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵ - 19May 2022

درگیری میان نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در نابلسبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست امروز (پنجشنبه ۱۹ می) تحت حمایت نظامیان رژیم اشغالگر به مسجدالاقصی یورش بردند.

منابع محلی گزارش دادند که ده‌ها شهرک‌نشین به‌صورت گروهی از باب‌المغاربه به مسجدالاقصی یورش برده و اقدام به انجام رفتار‌های تحریک‌آمیز کردند.

همچنین در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه العین در نابلس واقع در شمال کرانه باختری یک درگیری گسترده میان صهیونیست‌ها و فلسطینیان صورت گرفت.

منابع گزارش دادند که رزمندگان مقاومت در نابلس با نظامیان رژیم صهیونیستی درگیر شده‌اند.

شب گذشته نیز نظامیان صهیونیست به شهرک‌های «بلعا» و «کفر اللبد» واقع در شرق طولکرم حمله کردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست در شهرک‌های بلعا و کفر اللبد با جوانان فلسطینی درگیر شدند. در این درگیری‌ها ده‌ها تن از فلسطینیان زخمی شدند.

«نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اخیراً در اظهاراتی فلسطینیان را به استفاده از زور و قتل‌عام با تمامی انواع جنگ‌افزار‌ها تهدید کرده است.

بنت که بعد از یورش به‌همراه «آویو کوخافی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به بخش‌هایی از کرانه باختری سخن می‌گفت با اذعان به استیصال مقابل ادامه مبارزات ملت فلسطین و خیزش جدید آن‌ها علیه اشغالگر با عربده‌کشی ادعا کرد: هر کسی که به ما حمله کند، ما جمجمه‌اش را در هم می‌شکنیم.

وی با تروریست خواندن فلسطینیانی که از خانه و کاشانه خود مقابل تهاجم صهیونیست‌ها دفاع می‌کنند، در تهدیدی علنی و تروریستی تأکید کرد: از تمامی انواع سلاح‌هایی که در اختیار ارتش و نیرو‌های پلیس است برای قتل آن‌ها در قدس، کرانه باختری، و هر جای دیگر استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار