نظامیان صهیونیست صبح امروز به «جنین» یورش بردند

به دنبال یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به شهر «جنین» در کرانه باختری شماری از فلسطینیان به شدت مجروح شدند.
کد خبر: ۵۲۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ - 21June 2022

نظامیان صهیونیست صبح امروز به «جنین» یورش بردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه العهد، سلسله اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. نظامیان صهیونیست در ادامه این اقدامات به شهر جنین در کرانه باختری یورش بردند.

به دنبال یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به جنین درگیری‌های شدیدی میان آن‌ها و شهروندان فلسطینی درگرفت. صهیونیست‌ها از گلوله‌های جنگی علیه فلسطینیان استفاده کردند.

شاهدان عینی اعلام کردند که به دنبال درگیری‌های مذکور شماری از فلسطینیان مجروح شدند. حال برخی از مجروحان نیز وخیم گزارش شده است. از سوی دیگر، گفته می‌شود که نظامیان صهیونیست همزمان به بیت لحم نیز حمله کرده اند.

پایگاه العهد اعلام کرد که نظامیان صهیونیست پس از یورش به بیت لحم در کرانه باختری، منازل فلسطینیان در این منطقه را مورد هجوم قرار دادند. آن‌ها همچنین به خودرو‌های فلسطینیان در بیت‌لحم حمله کردند.

این تحولات در حالی است که روز گذشته «موسی ابو مرزوق» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی گفته بود: آزادسازی فلسطین و پایان دادن به اشغالگری، دو لازمه سخن گفتن از مسئله حاکمیت فلسطینیان است و مادامی که اشغالگری در این سرزمین وجود داشته باشد، چیزی به اسم حاکمیت فلسطینیان بی معنی است و اصلا وجود ندارد.

ان‌های پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها