کرانه باختری صحنه درگیری‌های شدید فلسطینیان و صهیونیست‌ها شد

به دنبال یورش وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختری درگیری شدیدی میان آن‌ها و شهروندان فلسطینی درگرفت.
کد خبر: ۵۳۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶ - 22June 2022

کرانه باختری صحنه درگیری‌های شدید فلسطینیان و صهیونیست‌ها شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری وفا، سلسله اقدامات خصمانه نظامیان صهیونیست علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند.

به‌دنبال یورش گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری درگیری شدیدی میان آن‌ها و شهروندان فلسطینی درگرفت. شاهدان عینی اعلام کردند که شماری از شهروندان فلسطینی توسط صهیونیست‌ها بازداشت شدند.

این درحالی است که پیشتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس گفته بود: تحولات داخلی و خارجی مستلزم ایجاد چشم انداز استراتژیک برای آینده است. همانگونه که شاهد هستید بار دیگر این روز‌ها روح انتفاضه و مقاومت در کرانه باختری دمیدن گرفته است.

وی افزود: کرانه باختری همواره به‌عنوان میدان اصلی نبرد فلسطینی‌ها علیه اشغالگران باقی خواهد ماند، چون قدس جزئی از آن است و سیاست‌های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی از جمله شهرک سازی و ساخت دیوار حائل در این منطقه رخ می‌دهد و همچنان نیز جریان دارد. کرانه باختری به عقب باز نمی‌گردد و آرام نمی‌گیرد، مگر با آزادی فلسطین.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها