تعرض به مسجدالاقصی عبور از خطوط قرمز فلسطینیان است

عضو ارشد «حماس» با بیان اینکه تعرض‌ها به مسجدالاقصی به مثابه عبور از خطوط قرمز فلسطینیان است، گفت: مقاومت به این اقدامات خصمانه پاسخ می‌دهد.
کد خبر: ۵۲۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹ - 20June 2022

تعرض به مسجدالاقصی عبور از خطوط قرمز فلسطینیان استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، «محمد حماده» عضو جنبش مقاومت اسلامی «حماس» سخنانی را در خصوص تعرض‌های روزانه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی در قدس اشغالی، مطرح کرد.

عضو جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی، اظهار داشت: موضع مقاومت اسلامی در قبال تعرض‌های صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و قدس واضح است. قدس، خطر قرمز مقاومت و فلسطینیان است.

این عضو جنبش حماس افزود: پر واضح است که فلسطینیان در برابر تعرضات صهیونیست‌ها - اعم از نظامیان و شهرک نشینان - به مسجدالاقصی سکوت نخواهند کرد و به این اقدامات خصمانه پاسخ خواهند داد.

محمد حماده همچنین عنوان کرد: جای هیچگونه شک و تردیدی وجود ندارد که سلسله تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس و مسجدالاقصی در نهایت سرنوشتی جز شکست به دنبال نخواهد داشت.

این عضو جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه اظهاراتش با اشاره به عادی سازی روابط برخی کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی، گفت: عادی سازی روابط با صهیونیست ها، تل آویو را به تداوم تعرض به قدس و مسجدالاقصی تشویق می‌کند.

این مقام فلسطینی در پایان اظهاراتش همچنین افزود: ناگفته پیداست که تعرضات به مسجدالاقصی به مثابه عبور دشمن صهیونیستی از خط قرمز است. بدیهی است زمانی که دشمن از خط قرمز عبور کند، مقاومت به آن پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار