پژوهشگر و نویسنده کتاب صعود چهل ساله:

رسانه‌ها دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند

حجت الاسلام »راجی» با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: رسانه‌ها دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنند.
کد خبر: ۵۳۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱ - 05July 2022

رسانه‌ها دستاوردهای انقلاب را تبیین کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، گردهمایی فعالان عرصه جهاد تبیین استان مازندران امروز با حضور سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و متخصصین و صاحب نظرانی از حوزه‌ها و قشر‌های مختلف مردمی در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

حجت الاسلام «سید محمد حسین راجی» پژوهشگر و نویسنده کتاب صعود چهل ساله اظهار داشت: پژوهش در زمینه مختلف می‌تواند موجب افزایش سواد شود که داشتن شجاعت و مطالعه عمیق پیرامون انقلاب اسلامی دو ابزار اصلی در بحث جهاد تبیین است.

وی افزود: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است باید بدانیم جهاد تبیین امری عظیم و سخت است، زیرا وقتی ایشان فرمودند جهاد تبیین فریضه فوری است باید ببینیم رهبر معظم انقلاب چه چیزی را تبیین کردند و به ما امر کردند چه چیزی را تبیین کنیم.

حجت الاسلام راجی ادامه داد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اصول مبانی که مورد هجمه دشمن قرار گرفت و سایر اموری که دشمن در حال تحریف کردن آن است مورد توجه قرار گیرد.

این نویسنده بیان کرد: ّطبق فرموده رهبر معظم انقلاب کار امروز دشمن بزک کردن پهلوی است برای مقابله با بزک کردن پهلوی، جهاد تبیین نیاز است. متاسفانه در این‌ امپراطوری رسانه‌ای هیچ خبری از دستاورد انقلاب نیست؛ بیان دستاورد‌ها جهاد تبیین است.

وی گفت: دشمن همه جا هست و تلاش دارد بیان کند ریشه مشکلات، گفتمان انقلاب است، اما باید بدانیم ریشه مشکلات رویگردانی از آرمان‌های نظام و انقلاب است.

نویسنده کتاب صعود چهل ساله تصریح کرد: تمام شبهات مردم در زمینه کارآمدی و یا ناکارآمدی نظام است که کنشگران و فرهیختگان بسیجی با تشکیل تیم‌های مختلف گره‌های ذهنی را باز و از نظام دفاع کنیم؛ اگر شبهات اصل کارآمدی نظام است محتوا دهیم که در عرصه‌های مختلف جمهوری اسلامی کارآمد بود.

وی بیان داشت: شبهات در زمینه ناکارآمدی موردی یا واقعی است و یا غیر واقعی که باید با اخبار راست تصحیح ذهنیت صورت گیرد همچنین با توصیف جریان را کامل شرح دهیم. در مرحله بعد تشخیص دهیم که مشکل و بیماری کجاست سپس با ارائه و تجویز راهکار امید را در جامعه افزایش دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار