فرمانده سپاه فجر فارس:

چهارمین جشنواره «امام رئوف» توسط سپاه فجر فارس برگزار می‌شود

سردار «بوعلی» گفت: چهارمین جشنواره ملی فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده سپاه» با عنوان «امام رئوف» با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور به میزبانی سپاه فجر فارس در شیراز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ - 06July 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ پاسدار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فجر استان فارس امروز چهارشنبه در نشست خبری چهارمین جشنواره ملی فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» با عنوان «امام رئوف» در سالن جلسات پادگان امام حسین (ع) برگزار شد اظهار داشت: این رویداد فرهنگی ورزشی با حضور هزار و 800 نفر شرکت‌کننده در شش رشته ورزشی به مدت سه روز از بیستم تیر با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور به میزبانی سپاه فجر فارس در شیراز برگزار می‌شود.

سردار بوعلی بیان کرد: بخش بانوان این جشنواره در استان خوزستان برگزار شده و  این رویداد در شیراز با محوریت سومین حرم اهل بیت (ع) با  حضور هزار و 800 نفر شرکت‌کننده و  بیش از 243 نفر به عنوان تیم اجرایی و داوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فارس استانی دارای زیرساخت و توانمندی بالا برای میزبانی در زمینه ورزش است از اعلام آمادگی کامل فارس و سپاه فجر برای برگزاری این قبیل جشنواره‌ها خبر داد و افزود: سپاه فجر در این زمینه ظرفیت خوبی به ویژه در سطح کل استان فارس تا دهستان‌ها را دارد.

فرمانده سپاه فجر فارس با اعلام خبر افتتاح مجتمع ورزشی امام مهدی (عج) واقع در بلوار رحمت شیراز با 9 سالن در رشته‌های مختلف تا دهه فجر نیز افزود: با هدف ایجاد زیرساخت‌های ورزش در استان، اولویت ما با مناطق کم برخوردار و در دسترس عموم است و استعدادیابی جوانان نیز در این مراکز صورت خواهد گرفت.

سردار بوعلی با بیان اینکه سپاه فجر فارس تنها سپاه کشور است که تیم فوتبال حرفه‌ای به نام فجر شهید سپاسی دارد اظهار داشت: با راه‌اندازی آکادمی تیم فجر در رده‌های مختلف برای شناسایی استعدادهای برتر فوتبال استان امیدواریم مجددا این تیم به سطح اول فوتبال کشور برگردد.

وی در پایان گفت:در برگزاری این جشنواره ادارات و نهادهایی چون کمیته امداد، اداره کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و فرماندهی انتظامی استان فارس سپاه فجر را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها