معاون ‌تعلیم و تربیت سازمان بسیج:

اختتامیه بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآنی بسیج برگزار می‌شود

حجت‎الاسلام رضایی گفت: رقابت ملی مسابقات قرآنی بسیج از ۲۱ تا ۲۳ تیر در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار ‌خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱ - 06July 2022

اختتامیه بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآنی بسیج برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‎الاسلام احسان رضایی معاون ‌تعلیم و تربیت سازمان بسیج درباره بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج اظهار داشت: رقابت ملی مسابقات قرآنی بسیج از ۲۱ تا ۲۳ تیر در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار ‌خواهد شد که طی آن ۲۰۰ نفر از مسابقات در رشته های مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند چرا ‌که موضوع رشد یافتگی از مولفه های مهم ‌در بسیج است لذا مسابقات بسیج را ‌یکی ‌از شیوه های نشر قرآن در ميان ‌بسیجیان می‌دانیم.

وی‌ افزود: بسیج ظرف چند سال مسابقات قرآنی خود را در میان قرآن آموزان برگزار خواهد کرد و این در دستور کار سازمان بسیج قرار دارد؛ شرکت کنندگان نباید برگزیده سایر مسابقات قرآنی باشند.

وی ادامه داد: ۱۰۰ دارالقران در مساجد و پایگاه های بسیج سراسر کشور داریم همچنین تعداد واحدهای قرآنی بسیج نیز به بیش از هزار واحد می‌رسد؛ این ‌در حالی است که برای این دوره از رقابت ها ۲۰ هزار نفر در مرحله شهرستانی، تعداد ۲ هزار نفر در مرحله استانی و از میان آنها که ۲۰۰ هستند برای مسابقات حضوری انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: ۱۰ خانواده برای مسابقه دعوت ‌شدند که پس از انجام مسابقات، سه خانواده به عنوان خانواده برتر معرفی خواهند شد علاوه بر این ۱۰ گروه قرآنی نیز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار