امروز اعلام شد؛

دستگیری یکی از سرکرده های گروه تروریستی داعش در شمال بغداد

نیروهای حشد شعبی در ادامه عملیات علیه هسته های باقی مانده گروه تروریستی داعش، یکی از سرکرده های خطرناک این گروه را در منطقه «الطارمیه» بغداد دستگیر کردند.
کد خبر: ۵۳۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸ - 06July 2022

دستگیری یکی از سرکرده های گروه تروریستی داعش در شمال بغدادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نیروهای تیپ ۱۲ حشد شعبی امروز چهارشنبه یکی از سرکرده‌های ارشد گروه تروریستی داعش را در منطقه «الطارمیه» بغداد دستگیر کردند.

نهاد اطلاع رسانی حشد شعبی با صدور بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد: نیروهای تیپ ۱۲ حشد شعبی با استناد با گزارش‌ها و داده‌های دقیق و مستند اطلاعاتی و در اختیار داشتن حکم قضائی توانستند در عملیاتی فوق العاده یکی از سرکرده‌های خطرناک گروه تروریستی و جنایتکار داعش را در منطقه الطارمیه در شمال بغداد بازداشت کنند.

این بیانیه تأکید کرد که تدابیر قانونی علیه این تروریست داعشی اتخاذ و او برای ادامه روند دادرسی به دست عدالت سپرده می‌شود.

دستگیری این سرکرده داعشی در حالی است که نیروهای ارتش و حشد شعبی عراق در کمتر از یک هفته گذشته موفق شدند با دستگیری شماری از سرکرده‌های بارز داعش در دو استان دیالی و الانبار، ضربات مهلکی به هسته‌های باقی مانده این گروه تروریستی وارد کنند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار