۸ تروریست داعشی در نینوا به هلاکت رسیدند

واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق از کشته شدن هشت تروریست داعشی، در مناطق کوهستانی غرب استان نینوا، در جریان بمباران مواضع آن‌ها از سوی جنگنده‌های ارتش عراق خبر داد.
کد خبر: ۵۳۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ - 29July 2022

هشت تروریست داعشی در نینوا به هلاکت رسیدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از وبگاه اسپوتنیک، واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق شامگاه گذشته با صدور بیانیه‌ای از کشته شدن هشت تروریست داعشی در بمباران هوایی مواضع آن‌ها در مناطق کوهستانی غرب استان نینوا خبر داد.

واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق اعلام کرد که جنگنده‌های اف ۱۶ ارتش عراق مواضع تروریست‌های داعش در رشته‌کوه عدایه در غرب استان نینوا را بمباران کردند که در نتیجه آن هشت نفر از عناصر این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند.

این عملیات پس از شناسایی محل اختفای تروریست‌ها در یک غار در این رشته‌کوه، بر مبنای اطلاعات دقیق امنیتی انجام شده است.

عناصر باقیمانده داعش همچنان تهدیدی امنیتی در عراق به ویژه در استان‌های آزادشده از جمله دیالی، کرکوک، الانبار، صلاح‌الدین و نینوا محسوب می‌شوند و هر از گاهی دست به اقدامات تروریستی و ضد امنیتی می‌زنند.

نیرو‌های ارتش عراق در کنار نیرو‌های حشد شعبی در ماه‌های اخیر در عملیات‌هایی موفق توانسته اند بسیاری از امکان و مخفیگاه‌های این گروه تروریستی را شناسایی کرده و شمار زیادی از آن‌ها را به هلاکت برسانند؛ همچنین در جریان این عملیات‌ها شمار زیادی از تروریست‌ها به دام افتاده و در حال گذراندن مراحل بازجویی و محاکمه خود هستند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار