مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع):

آثار کنگره ۸ هزار شهید استان همدان در زندگی مردم باقی بماند

سردار «فرجی» با بیان اینکه دومین کنگره شهدای استان همدان در سال آینده برگزار خواهد شد، گفت: آثار دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان بایستی در زندگی مردم باقی بماند.
کد خبر: ۵۳۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷ - 06July 2022

آثار کنگره ۸ هزار شهید استان همدان در زندگی مردم باقی بماندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، جلسه ستاد کنگره هشت هزار شهید استان و شهرستان فامنین امروز با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی فرجی» مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین استان و دبیر ستاد کنگره ملی استان و حجت الاسلام «رضا مصباح» امام جمعه شهرستان، «صمد جلیلوند» فرماندار شهرستان فامنین و سایر اعضای ستاد شهرستانی برگزار شد.

سردار فرجی در این جلسه با اشاره به حضور مردم فامنین در دفاع مقدس گفت: ظرفیت شهرستان فامنین به واسطه مردم فهیم آن بسیار بالا می باشد و از این ظرفیت بایستی استفاده شود.

وی با بیان اینکه دومین کنگره شهدای استان همدان در سال آینده برگزار خواهد شد، تصریح کرد: آثار دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان بایستی در زندگی مردم باقی بماند.

حجت‌الاسلام مصباح در این جلسه بر برگزاری مردمی کنگره تاکید کرد و گفت: بایستی محور کارها و جامعه هدف جوانان و نوجوانان باشند و باید برای این نسل نقش محوری استان همدان در دفاع مقدس تبیین شود.

جلیلوند نیز در این جلسه یکی از اهداف کنگره شهدا را نشر و توسعه فرهنگ دفاع مقدس و ارائه الگوهای آن به جامعه و نسل جدید دانست و اظهار داشت: زنده و نگاه داشتن یاد و نام شهدا و ایجاد ظرفیت و ارتقا در مقابله با جنگ نرم از دیگر اهداف این کنگره در شهرستان فامنین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار