در بیست و هفتمین سفر استانی هیئت دولت؛

کردستان میزبان رئیس‌جمهور خواهد بود

رئیس جمهور در بیست و هفتمین سفر استانی خود، فردا (جمعه) به همراه معاونین و وزرای دولت به استان کردستان سفر می‌کند.
کد خبر: ۵۳۳۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹ - 07July 2022

کردستان فردا میزبان رئیس جمهور خواهد بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور، فردا (جمعه) به استان کردستان سفر می‌کند.

این سفر استانی بیست و هفتمین سفر رئیس جمهور به استان‌های کشور است. همچنین در این سفر معاونین و وزرای دولت، رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

استان کردستان با یک میلیون و ۷۶۷ هزار و ۴۹۶ نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد. مهمترین شاخص توسعه استان، بخش کشاورزی است و از نظر فرهنگی نیز کردستان را «پایتخت کتاب ایران» و «پایتخت دف» و سنندج را به عنوان «شهر خلاق موسیقی» در ایران می‌شناسند.

وجود معادن، مرزهای رسمی، مناطق گردشگری بکر و سدهای بهره‌برداری شده و جوانان تحصیل‌کرده و توانمند، بیانگر ظرفیت‌های استان کردستان است که می‌تواند توسعه و ثروت را برای این استان و به تبع کشور بیافریند.

با وجود ظرفیت‌های بی‌شمار این استان اما دغدغه‌ها و مشکلاتی نیز مانند رفع بیکاری، مشکل آب آشامیدنی، توجه به زیرساخت‌ها، توجه به جاده‌های استان نیز وجود دارد که نیازمند توجه دولتمردان است و امید می‌‌رود با سفر رئیس جمهور به استان کردستان شاهد رفع بسیاری از مطالبات و خواسته های مردم این استان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار