رئیس جمهور:

نیروی انسانی کارآمد و تحصیل‌کرده از مهمترین ظرفیت‌های کردستان است

حجت‌الاسلام «رئیسی» نیروی انسانی کارآمد و تحصیل‌کرده را از مهمترین ظرفیت‌های کردستان خواند و گفت: مردم استان کردستان با تقدیم ۵ هزار و ۴۰۰ شهید و ۹ هزار جانباز دین خود را ادا کرده‌اند و جای جای استان نشانی از مدنیت دارد که بیانگر تاریخ ارزشمند استان است.
کد خبر: ۵۳۳۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ - 08July 2022

نیروی انسانی کارآمد و تحصیل‌کرده از مهمترین ظرفیت‌های کردستان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور کشور دقایقی پیش در قالب بیست و هفتمین سفر استانی وارد کردستان شدند و در فرودگاه سنندج مورد استقبال‌ مسئولان استانی قرار گرفت و در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خرسندی از حضور در کردستان در آستانه روز عرفه اظهار داشت: کردستان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه کشاورزی، دامداری و معادن است.

وی نیروی انسانی کارآمد و تحصیل‌کرده را از مهمترین ظرفیت‌های کردستان خواند و افزود: مردم استان کردستان با تقدیم ۵ هزار و ۴۰۰ شهید و ۹ هزار جانباز دین خود را ادا کرده‌اند و جای جای استان نشانی از مدنیت دارد که بیانگر تاریخ ارزشمند استان است.

حجت‌الاسلام رئیسی تصریح کرد: کردستان دارای سرداران رشیدی همانند شهید شیخ الاسلام و دیگر چهره‌هایی است که نه فقط برای استان بلکه برای کشور مایه افتخار بوده است و ما باید این را توفیق بدانیم.

وی با بیان اینکه مشکلات استان رصد و پیشنهاداتی برای رفع محرومیت و مشکلات آن ارائه شده، گفت: برای طرح‌های نیمه تمامی در این استان وجود دارد امروز مصوبات متعددی خواهیم داشت که در جلسه شورای اداری استان کردستان، اصحاب رسانه و مسئولان را در جریان تصمیمات و مصوبات قرار خواهیم داد.

بازدید میدانی از نقاط مختلف شهر و پروژه‌های نیمه‌تمام و واحدهای بزرگ صنعتی و تولیدی استان، دیدار عمومی با مردم سقز ساعت ۱۰ صبح، دیدار عمومی با مردم سنندج ساعت ۱۷ در ورزشگاه ۲۲ گولان این شهرستان، دیدار صمیمانه با علما و روحانیون و شرکت در شورای اداری استان و نشست خبری با اصحاب رسانه و تشریح دستاوردهای سفر از جزئیات سفر یک‌روزه رئیس جمهور به کردستان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها