وزیر جهاد کشاورزی:

ما مدیون خون شهدا هستیم

«ساداتی‌نژاد» گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم و البته هر چه تلاش کنیم نمی‌توانیم دین خود را به آنها ادا کنیم.
کد خبر: ۵۳۳۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳ - 08July 2022

ما مدیون خون شهدا هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، در جریان بیست هفتمین سفر رئیس‌جمهور در سفرهای استانی خود به استان کردستان «سید جواد ساداتی نژاد» وزیر جهاد کشاورزی امروز بعنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در گلزار مطهر شهدای بیجار حضور یافت و با شهدای این شهرستان تجدید میثاق کرد.

وی در ادامه با خانواده معزز شهید «علیرضا مرادی» دیدار کرد و ضمن تقدیر از آنها اظهار داشت: ریاست جمهوری در سفرهای استانی تاکید دارند که با خانواده های شهدا دیدار داشته باشیم و سلام ایشان را به نیابت برسانیم و ما هرچه در این کشور داریم به برکت خون پاک شهدا است.

وی افزود: ما مدیون خون شهدا هستیم و البته هر چه تلاش کنیم نمی توانیم دین خود را به آنها ادا کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه شهرستان بیجار قطب کشاورزی استان کردستان است، عنوان کرد: این شهرستان اولین رتبه تولید گندم دیم در کشور را دارد و پهناورترین منطقه این استان محسوب می شود.

وی ادامه داد: این شهرستان با ۳۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی ظرفیت های بی نظیری دارد لذا در حوزه کمبود آب در منطقه دچار چالش است که امیدواریم در این سفر بتوانیم اقداماتی در این زمینه انجام دهیم.

نماینده ویژه رئیس جمهور در سفر به شهرستان بیجار گفت: جاده ورودی بیجار برای تردد ناامن است و من در شورای اداری این موضوع را بیان می کنم، همچنین در زمینه صنایع تبدیلی، گلخانه، سرمایه گذاری در مجتمع های دامپروری باید اقداماتی انجام شود که تلاش می کنیم از محل مصوبات سفر درحوزه اشتغال و حمایت از بخش کشاورزی گام بر داریم.

شهید علیرضا مرادی در منطقه عملیاتی والفجر ۹ (مریوان) در ۲۷ اسفند سال ۱۳۶۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار