فرمانده دفاع مقدس مطرح کرد؛

ظهور داعش در لباس ضد انقلاب در دوران دفاع مقدس

«ثابت» گفت: اگرچه امروز صحبت از حضور داعش در برخی کشورهای اسلامی است اما رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در منطقه کردستان داعش را که در لباس ضد انقلاب ظاهر شده بود، دیدند؛ آن‌ها بهترین فرزندان ملت ایران را به فجیع‌ترین نحو به شهادت رساندند.
کد خبر: ۵۳۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳ - 07July 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، یادواره شهیدان «سیدمحسن حسنی» فرمانده گردان روح‌الله، «شهاب خزایی»، «رجب رضایی»، «علی‌اصغر صادقی» و «محمدحسن نصراللهی» از شهدای روستای بیهود از توابع شهرستان قائنات که در تیرماه به شهادت رسیدند با حضور «محمد ثابت» فرمانده گردان روح‌الله لشکر پنج نصر و قشرهای مختلف مردم در حسینیه نقویه مشهد برگزار شد.

ثابت در این مراسم با گرامیداشت شهدای عملیات کربلای یک اظهار داشت: امام خمینی (ره) آزادسازی مهران را از عنایات خداوند متعال می‌دانستند و همین نگاه توحیدی باعث شده بود که رزمندگان از پیروزی در عملیات کربلای یک که منجر به آزادسازی مهران شد مغرور نشوند.

وی سپس از نقش گردان روح‌الله که در عملیات کربلای یک به‌عنوان گردان خط‌شکن وارد عمل شده بود مطالبی را بیان کرد.

این فرمانده دفاع مقدس در ادامه با اشاره به حضور رزمندگان خراسانی در کردستان گفت: اگرچه امروز صحبت از شکل‌گیری جریان‌های تکفیری و حضور داعش در برخی کشورهای اسلامی است اما رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در منطقه کردستان، داعش را در لباس ضدانقلاب دیدند، آن‌ها بهترین فرزندان ملت ایران را به فجیع‌ترین نحو به شهادت رساندند تا در صف پولادین مجاهدان فی سبیل الله خلل ایجاد کنند؛ اما جوانان مؤمن ایران اسلامی با شجاعت و فداکاری در برابر آن‌ها ایستادند و از انقلاب اسلامی دفاع کردند.

ثابت خاطرنشان کرد: در بین مناطقی که در دوران دفاع مقدس درگیر جنگ بودند منطقه‌ای به مظلومیت کردستان نداریم چراکه رزمندگان ما در این خطه از کشورمان توسط ضدانقلاب مظلومانه به شهادت رسیدند.

فرمانده گردان روح‌الله در بخش دیگری از سخنان خود خاطرات حضور گروهی از رزمندگان خراسانی در منطقه کامیاران و مقابله با ضدانقلاب در ارتفاعات این منطقه را بیان کرد.

وی در پایان گفت: امیدواریم در شرایط کنونی کشور آحاد جامعه به‌خصوص جوانان با تأسی به سیره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس در جهت اعتلای بیش‌ازپیش نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند.

ظهور داعش در لباس ضدانقلاب در دوران دفاع مقدس

ظهور داعش در لباس ضدانقلاب در دوران دفاع مقدس

ظهور داعش در لباس ضدانقلاب در دوران دفاع مقدس

ظهور داعش در لباس ضدانقلاب در دوران دفاع مقدس

ظهور داعش در لباس ضدانقلاب در دوران دفاع مقدس

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار