فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان

تاریخ شفاهی فعالیت‌ رسانه‌های اصفهان تهیه شود

«فداء» گفت: برای اینکه نسل جوان بتواند از تجربه‌های نسل پیشین خود استفاده کند ضرورت دارد رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران استان برای تهیه تاریخ شفاهی از فعالیت‌ها و رویدادهای مختلف و همچنین معرفی اشخاص و پیشکسوتان این عرصه پیش‌قدم شوند.
کد خبر: ۵۳۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱ - 07July 2022

تاریخ شفاهی فعالیت‌ رسانه‌های اصفهان تهیه شودبه گزارش دفاع‌پرس‌ از اصفهان، سردار «مجتبی فداء» فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان امروز در نشست با مدیران رسانه و فعالان فضای مجازی ضمن تاکید بر برگزاری منظم فصلی جلسات اظهار داشت: اگر قرارگاه رسانه‌ای استان اصفهان تشکیل شود می‌توان بسیاری از مسائل را با همگرایی و هم‌افزایی جمعی پیش برد تا خروجی مدنظر از پیگیری‌ها حاصل شود.

وی افزود: هم‌چنین لازم است در این قرارگاه مسائل مبتلابه رسانه‌های استان مطرح شوند و پیگیری برای حل آن‌ها صورت پذیرد.

فدا با اشاره به ضرورت نقش آفرینی جدی در عرصه جهاد تبیین، گفت:دشمن تلاش می‌کند با عملیات روانی شبهات بسیاری را شبانه‌روز در ذهن مردم به ویژه نوجوانان و جوانان ایجاد کند و بنابراین لازم است در عرصه روشنگری و جهاد تبیین فعال‌تر وارد میدان شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به پیشرفت‌های کشور در زمینه نانو‌فناوری، زیست‌فناوری، سلول‌های بنیادین، شبیه‌سازی، صنایع هسته‌ای و نظامی اظهار داشت: اتفاقات بزرگی افتاده است اماتلاش دشمن در جنگ شناختی و هیبریدی این است تا با بزرگ‌نمایی ضعف‌ها بر موفقیت‌ها سرپوش بگذارد.

وی تحریم‌ها را باعث ایجاد مشکلات برای مردم دانسته و اضافه کرد: امروز رژیم غاصب صهیونیستی که رویای نیل تا فرات را در سر داشت پشت دیوارهای خود محصور شده‌ است و روز به روز به زوال نزدیک‌تر می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با تاکید بر تهیه تاریخ شفاهی از فعالیت رسانه‌های استان در طول ۴۳ سال پس از انقلاب عنوان کرد: برای اینکه نسل جوان بتواند از تجربه‌های نسل پیشین خود استفاده کند ضرورت دارد رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران استان برای تهیه تاریخ شفاهی از فعالیت‌ها و رویدادهای مختلف و همچنین معرفی اشخاص و پیشکسوتان این عرصه پیش‌قدم شوند.

وی ادامه داد: عملکرد رسانه‌های استان در انقلاب،دفاع مقدس،ایام کرونا و اتفاقات مختلف باید ثبت و ضبط شود تا آیندگان بتوانند آن‌ها را مورد استفاده و مطالعه قرار دهند.

فدا آموزش اصحاب رسانه را مورد تاکید قرار داده و اضافه کرد: برنامه ریزی فرهنگی برای اصحاب رسانه و مطبوعات و تهیه کارنامه عملکرد مطبوعات و ثبت وضبط آن از مسائلی است که باید توسط اصحاب رسانه دنبال شود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار