نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

والدین شهدا با تقدیم فرزندان خود به انقلاب، حجت الهی را تمام کردند

آیت‌الله «خاتمی» گفت: پدران و مادران شهدا ابراهیم‌وار فرزندان خود را در دوران جنگ به جبهه فرستادند و خم به ابرو نیارودند و در واقع حجت الهی را تمام کردند.
کد خبر: ۵۳۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰ - 08July 2022

به گزارش  دفاع‌پرس در زنجان، آیت‌الله «علی خاتمی» در خطبه نماز جمعه این هفته شهر زنجان با توصیه بر رعایت تقوا الهی، اظهار داشت: یکی از مناسبت‌های این هفته هشتم ذیالحجه مصادف با روز ترویه است که در این روز امام حسین (ع) از مکه خارج و به طرف کوفه حرکت کرد این در حالی بود که امام قبل از خروج حج خود را انجام داده بود و به لحاظ حفظ حریم خانه خدا از مکه خارج شده بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به در پیش بودن اعیاد بزرگ اسلامی طی چند روز آینده افزود: امتحان مال، امتحان جان و امتحان اولاد از جمله این امتحان‌های دشوار است که تحمل آن برای انسان‌ها سخت است.

وی به والدین شهدا اشاره و تصریح کرد: پدران و مادران شهدا ابراهیم‌وار فرزندان خود را در دوران جنگ به جبهه فرستادند و خم به ابرو نیارودند و در واقع حجت الهی را تمام کردند.

امام جمعه زنجان به در پیش بودن ۲۱ تیرماه و روز عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: این هفته یادآور شهادت مردم به دلیل اعتراض به کشف حجاب در مسجد گوهرشاد است که در آن‌ مقطع با هدف تضعیف اعتقادات مردم انجام شده است.

خاتمی بر ضرورت توجه به رعایت حریم بین زن و مرد گفت: اختلاط بین زن و مرد اگر در چارچوب نباشد فسادانگیز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار