معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع):

«نیروی انسانی» سرمایه راهبردی سپاه است

سرهنگ «جمشیدی» با اشاره به اخلاص، تعهد و تخصص بسیجیان، گفت: سرمایه استراتژیک و راهبردی سپاه، نیروی انسانی است.
کد خبر: ۵۳۳۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴ - 09July 2022

«نیروی انسانی» سرمایه استراتژیک و راهبردی سپاه استبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، رزمایش «الی بیت المقدس ۱۲» با حضور گردان‌های بسیجی و با رمز مقدس «یا علی ابن ابی‌طالب (ع)»، به مدت دو روز در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «هوشنگ جمشیدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، در حاشیه برگزاری این رزمایش در شهرستان شهرکرد، با اشاره به اخلاص، تعهد و تخصص بسیجیان، اظهار داشت: سرمایه استراتژیک و راهبردی سپاه، نیروی انسانی است.

وی افزود: برای ارتقاء توانمندی‌های بسیجیان نیازمند آموزش‌های به روز هستیم؛ به همین خاطر رزمایش «الی بیت المقدس ۱۲» در سراسر نواحی مقاومت بسیج استان چهارمحال و بختیاری به مدت دو روز برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) رویکرد‌های امدادی، امنیتی و دفاعی را محور رزمایش «الی بیت المقدس ۱۲» در استان چهارمحال و بختیاری برشمرد و گفت: انتظار داریم به اهداف از پیش تعیین‌شده که هدف اصلی آن ارتقاء توانمندی‌های بسیجیان است، ا‌ن‌شاءالله دست پیدا کنیم.

وی گفت: همزمان با برگزاری رزمایش «الی بیت‌المقدس ۱۲»، گروه‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی هم به مناطق محروم اعزام شدند تا در زمینه‌های مختلف پزشکی و درمانی در خدمت بیماران نیازمند باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار