معاون نیروی انسانی فراجا:

همکاری بیش از ۵۰ هزار پلیس افتخاری با فراجا/ جذب در فراجا متناسب با ماموریت‌ها است

سردار زارعی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ هزار پلیس افتخاری در این سازمان مشغول انجام وظیفه هستند، گفت: متناسب با ماموریت‌های سازمانی، جذب نیروی انسانی در فراجا انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۳۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶ - 09July 2022

همکاری بیش از ۵۰ هزار پلیس افتخاری با فراجا/ جذب در فراجا متناسب با استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد زارعی» معاون نیروی انسانی فراجا در جمع خبرنگاران استان، اظهار داشت: به شکر خدا برابر تدابیر سلسله مراتب فرماندهی در سازمان نیرو‌های مسلح اقدامات بسیار خوبی در رابطه با حقوق و مزایای سربازان عزیز صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه حقوق کارکنان وظیفه تاکنون افزایش ۱۰۰ درصدی را به دنبال داشته، افزود: این روند باعث شده تا سطح رضایتمندی سربازان عزیز افزایش داشته باشد.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه غالب ماموریت‌های انتظامی را پرسنل مرد انجام می‌دهند، یاد آور شد:، اما از حضور و انجام وظیفه خواهران عزیز نباید غافل شد، این عزیزان با توجه به مشاغل خاصی که برای آن‌ها تعریف شده است، اقدامات بسیار مطلوب و ارزشمندی را انجام می‌دهند.

سردار زارعی ادامه داد: امروز دشمنان نظام اسلامی با استفاده از حربه‌های مختلف قصد تخریب چهره پلیس را دارند، یاد آور شد: به شکر خدا و با هوشیاری تمام مسئولان دلسوز نظام این حربه‌ها تا کنون به جایی نرسیده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه مردم عزیز خدمات و تلاش‌های شبانه روزی پلیس را می‌بینند و از آن رضایت دارند، تصریح کرد: همین رضایت مندی مردم و مسئولان از پلیس باعث شده تا این سازمان بزرگ در مقام دوم و سوم دستگاه‌های برتر در سطح کشور قرار گیرد.

معاون نیروی انسانی فراجا همچنین به حوزه پلیس افتخاری در این سازمان اشاره کرد و گفت: مجموعه پلیس افتخاری با حضور در کنار ماموران خدوم انتظامی، انجام وظیفه می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس افتخاری به عنوان یک درگاه و اولویت برای جذب در فراجا مطرح است، گفت: در سطح کشور بیش از ۵۰ هزار پلیس افتخاری وجود دارد که این تعداد از اقشار مختلف در کنار ماموران انتظامی قرار گرفته اند.

سردار زارعی به شرایط ویژه برای استخدام در فراجا اشاره کرد و گفت: ولایت مداری، جانفشانی، ایثارگری و روحیه سلحشوری از جمله شرایط ویژه داوطلبان استخدام در فراجا است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه قرارگاه جهادی مسکن در فراجا، گفت: تاکید مسئولان این قرارگاه خصوصا فرمانده محترم فراجا بر برطرف شدن این دغدغه کارکنان است.

معاون نیروی انسانی فراجا خاطر نشان کرد: ساخت حدود ۶۰ هزار خانه سازمانی در دستور کار قرار گرفته و تا کنون نیز اقدامات خوبی در این رابطه انجام شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار