جهاد اسلامی میزبانی از بنی‌گانتز در رام الله را محکوم کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین میزبانی تشکیلات خودگردان فلسطین از وزیر جنگ رژیم صهیونیست در رام الله را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۵۳۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰ - 09July 2022

جهاد اسلامی میزبانی از بنی گانتز در رام الله را محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العالم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز جمعه میزبانی از بنی‌گانتز وزیر جنگ جنایتکار رژیم صهیونیستی در رام الله و دیدار وی با مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین را محکوم کرد.

«طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی، اظهار داشت: پافشاری بر تماس‌ها و دیدار‌های امنیتی با مقامات صهیونیست در راستای خدمت به منافع دشمن و نقشه‌هایش است و دست آن‌ها را برای تجاوز هر روزه به ملت ما باز می‌گذارد.

وی افزود: تداوم این رابطه ممنوع و مجرمانه با دشمن مانع اصلی بر سر دستیابی به تحقق اتحاد است که ملت و آزادگان امت خواستار آن هستند.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی با اشاره به تداوم مواجهه با دشمن، بر اطمینان به توان نیرو‌های این جنبش در کرانه باختری برای ادامه مبارزه و مقابله با طرح‌های شهرک سازی تاکید کرد.

«محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین عصر پنجشنبه در دفتر کار خود در در شهر رام الله از «بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی استقبال کرد.

گفته شده وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این دیدار با تظاهر به ژستی رسمی و علی رغم کارنامه سیاه حقوق بشری خود علیه فلسطینی‌ها، اما ادعای ایجاد وفاق سیاسی، احترام به توافقات امضا شده و توقف رویه‌ها و اقداماتی که منجر به وخامت اوضاع می‌شود کرده است.

منابع خبری گفته اند که گانتز در دیدار خود با محمود عباس که دومین دیدار در کمتر از یکسال گذشته بود همچنین بر لزوم ایجاد فضای مناسب قبل از سفر بایدن به منطقه تاکید کرده است.

منابع فلسطینی اشاره بیشتری به این دیدار نکرده و مشخص نیست که محمودعباس در این دیدار چه سخنانی داشته است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها