نماینده مردم در مجلس:

شاهد فروپاشی درونی رژیم صهیونیستی هستیم

علی‌زاده گفت: امروزه رژیم صهیونیستی دچار فروپاشی درونی است از این رو توانایی عرض اندام در عرصه بین‌المللی را ندارد لذا موضع گیری ضدایرانی بلینکن و لاپید صرفا فعالیتی نمایشی است.
کد خبر: ۵۳۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰ - 09July 2022

شاهد فروپاشی درونی رژیم صهیونیستی هستیم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «علی علیزاده» عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در واکنش به تاکید وزیر خارجه آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر مقابله مشترک واشنگتن و تل‌آویو با ایران، اظهار داشت: همواره شاهد طرح تهدیدات مشترک ادعایی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه کشورمان هستیم، زیرا آن‌ها از قدرت گرفتن جمهوری اسلامی هراس دارند.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی امروزه در محاصره نیرو‌های محور مقاومت قرار دارد، مطرح کرد: نظامیان اسرائیلی طی چند ماه گذشته همواره در حالت آماده باش هستند، زیرا فلسطینیان در اقداماتی بی سابقه اقدام به مقابله با تهدیدات رژیم صهیونیستی کرده اند.

وی ادامه داد: بر این اساس می‌توان اذعان کرد رژیم اشغالگر قدس و مقامات ایالات متحده نگران افزایش قدرت محور مقاومت خصوصا ایران اسلامی است.

نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه سیاست ایران هراسی و راه اندازی جو منفی علیه جمهوری اسلامی راهبرد مشخص دنیای استکبار است که طی ماه‌های اخیر تشدید شده است، افزود: آن‌ها می‌خواهند کشورمان را یک طرف بازی تسلیحاتی کنونی دنیا نشان دهند تا از این طریق علاوه بر همراه کردن کشور‌ها با سیاست هایشان، زمینه فروش تسلیحات خود برای ایجاد امنیت در این کشور‌ها را هم فراهم کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان باید یادآور شد امروزه رژیم صهیونیستی دچار فروپاشی درونی است از این رو توانایی عرض اندام در عرصه بین‌المللی را ندارد؛ بنابراین باید اذعان کرد اقدامات اخیر آن‌ها مانند موضع گیری بلینکن و لاپید بر اهمیت مقابله مشترک واشنگتن و تل‌آویو با تهران صرفا فعالیتی نمایشی است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار