مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی خبر داد؛

اجرای طرح «پیام‌بر غدیر باشیم» در دهه ولایت و امامت

حجت‌الاسلام «سبزیان» گفت: یک‌هزار و ۱۰۰ ویژه‌برنامه فرهنگی کتاب‌محور به مناسبت هفته ولایت و امامت در قالب طرح «پیام‌بر غدیر باشیم» توسط کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶ - 09July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «علی‌اکبر سبزیان» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی ضمن تبریک فرارسیدن دهه ولایت و امامت اظهار داشت: کتابخانه‌های عمومی با توجه به کاربری جدید خود در جایگاه فرهنگسراهای اجتماعی گامی جدید در برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی کتاب محور در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برداشته است.

وی تصریح کرد: در واقع هدف از برگزاری این برنامه‌ها علاوه بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، حرکت در مسیر جهاد تبیین با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم این امر در جامعه با در نظر گرفتن تهاجم فرهنگی دشمنان به قصد صدمه زدن به بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با اشاره به اجرای طرح «پیام‌بر غدیر باشیم» گفت: این طرح در ایام دهه ولایت و امامت همراه با برگزاری یک‌هزار و ۱۰۰ ویژه‌برنامه فرهنگی کتاب محور در کتابخانه‌های عمومی استان با محوریت نشست کتابخوان غدیر، نمایشگاه‌های کتاب، برپایی محافل ادبی با حضور شاعران محلی، تقدیر و گرامیداشت اعضا و کارکنان سادات، برگزاری جلسات خوانش و نقد و بررسی کتاب به اجرا در خواهد آمد.

این مسئول گفت: مسابقه کتابخوانی «خطبه غدیر» با محوریت خطبه غدیر تا تاریخ ۳۱ تیر در کلیه کتابخانه‌های عمومی استان به همراه جوایز ویژه برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه به سامانه مسابقات الکترونیکی به نشانی www.samanpl.ir مراجعه کنند.

سبزیان همچنین از رونمایی کتاب «سلوک توحیدی» اثر حجت‌الاسلام محمدحسن وکیلی و برگزاری مراسم خوانش و معرفی کتاب‌های «خوشبختی در همین نزدیکی» اثر عبدالحمید صادقی با محوریت خانواده و سبک زندگی ویژه عفاف پسران و «دختر مو شرابی» اثر محمد حسین‌زاده در ایام دهه ولایت و امامت خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار